بزرگترین آبنمای هارمونیک کف خشک کشور در رفسنجان افتتاح شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 148073
بزرگترین آبنمای هارمونیک کف خشک کشور در رفسنجان افتتاح شد/تصاویر

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه و روز دختر افتتاح بزرگترین آبنمای هارمونیک کف خشک کشور با حضور پرشکوه مردم و مسئولین شهرستان رفسنجان در بوستان معلم شهرستان برگزار شد

خانه » آخرین اخبار » بزرگترین آبنمای هارمونیک کف خشک کشور در رفسنجان افتتاح شد/تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه و روز دختر افتتاح بزرگترین آبنمای هارمونیک کف خشک کشور با حضور پرشکوه مردم و مسئولین شهرستان رفسنجان در بوستان معلم این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی هاشمیان رئیس شورای شهر شهرستان رفسنجان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه ی معصومه و روز دختر مطرح کرد:امیدورام جامعه ما بتواند نسبت به زن و دختران انچه حق انها و بایسته انها است را هم درست برنامه ریزی کند و هم درست عمل کند از دیدگاه اسلام جایگاه ویژه ای برای زن ودختر در نظر گرفته شده است.
وی ضمن تسکر از حضور پرشور مردم اظهار داشت:اگر این جایگاه به دست مااست مردم باعث ان شده است تا زمانی که پشتوانه ما مردم هستند ماهم با قدرت و تمام تلاش در مسیر تو سعه گام خواهیم برداشت و نشان خواهیم داد که ما خادم مردم هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند و امیدوار هستیم بتوانیم رفسنجان را به جایگاهی ویژه در کشور برسانیم .
حجت الاسلام هاشمیان عنوان داشت: مردم اگر قدرت خود را بشناسند هیچ کس در مقابل قدرت مردم نمیتواند تحمل کند حضور فهیمانه مردم خط بطلانی بر اندیشه ی کسانی است که فکر میکنند بهتر از آنها میفهمند وظیفه ی ما گزارش دادن عملکرد خود به شما است.

عظیمی شهردار شهرستان رفسنجان در آیین افتتاح بزرگترین آبنمای هارمونیک کف خشک کشور مطرح کرد:چیزی که امروز تقدیم مردم رفسنجان میشود حاصل تفکر و هدایت های شورای اسلامی شهر است بودجه ی بسیار خوبی که برای سال ۹۷ شهرداری پیش بینی شده است همچنین رویکردهای مناسبی که در شورای شهر برای بهبود وضعیت شهر در همه ی زمینه ها پیش بینی شده است بعضی از نتایج خود را به ظهور رسانده است.

وی افزود: اولویت هایی که در این بودجه سنجش شده است ادر ابتدا بحث بهسازی و مناسب سازی فضای شهری شامل اسفالت. پیاده رو سازی .باز پیرایی پارک ها .اصلاح روشنایی پارک ها و ایجاد فضاهای فرهنگی و رفاهی برای مردم است کاری که ما بخشی از ان را دست یافتنی تر بود شروع کردیم این فعالیت ها برگ سبزی است تقدیم مردم رفسنجان میشود.

بحث دوم درمورد بودجه بحث رسیدگی به عمق محلات بود یکی از تکالیفی که در بودجه برای شهرداری در نظر گرفته شده است این است که شهرداری با برنامه ریزی مناسب در همه ی محلات فضای شهری مناسب ایجاد کند وبازسازی و بهسازی فضای شهری ایجاد کند که دراین راستا امسال حدود۲۳ پارک درون محله ای را در بودجه داریم که طراحی ها درحال انجام است.
شهردار رفسنجان درادامه عنوان داشت: بحث بعدی به عنوان رویکرد اساسی که در بودجه مطرح است این است که ما باید توزیع عادلانه بودجه در شهر را داشته باشیم دیدگاه اعضای شورای اسلامی شهر و عزم شهرداری این است که در همه ی نقاط شهری امکان فعالیت های عمرانی و بهسازی وجود داشته باشد علاوه بر اینها برنامه های فرهنگی و اجتماعی که در بودجه پیش بینی شده است شروع خواهد شد عظیمی زاده اظهار داشت:احداث و بهره برداری از فرهنگ سرای کودک و اینده در پارک جوان که در شرف شروع به کار است چیزی که برای ما مهم است این است که تمام ظرفیت های شعر فعال شود که مردم با حمایت از شهرداری و شورای شهر باعث فعالیت ظرفیت های شهر شده و شهری پویا و امن را داشته باشیم.

مهندس پور اسداللهی معاونت فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان در خصوص روند ساخت پروژه ابنمای هارمونیک کف خشک کشور اظهار داشت: این پروژه بزرگترین آبنمای کف خشک کشور است که وسعت آن ۶۰۸ متر مربع همراه با ۲۷۰ناظر شیر برقی و ۲۷۰ چراغ LED همچنین پردازنده مرکزی با قابلیت برنامه نامحدود و بیش از ده کیلومتر کابل است.
وی افزود: موتورخانه مرکزی این پروژه مجهز به سیستم بوستر پمپ است که سیستم کاهش ارتفاع هوشمند و سیستم فیلتراسیون مرکزی دارد بلندترین جت این آبنما ۲۵ متر ارتفاع دارد که دارای فاز توسعه موزیکال است و دارای این قابلیت است که بتواند به ابنمای موزیکال تبدیل شود و حدود یک ماه اینده فاز موزیکال ان افتتاح میشود.
مهندس پور اسداللهی اظهار داشت:این پروژه قابلیت صرفه جویی دارد باتوجه به اینکه کف خشک است و روباز نیست بحث صرفه جویی اب پیش بینی شده است و تبخیر اب ندارد تمامی لوازم برقی این پروژه ۱۲ و ۲۴ ولت است و کل این پروژه کمتر از ۹۰ روز انجام شده است که در نوع خود بی نظیر است.

خبرنگار : محدثه زمانی

برچسب ها:
آبنما آبنمای هارمونیک کف خشک آبنمای هارمونیک کف خشک در رفسنجان برزگترین آبنمای کشور رفسنجان شهرداری رفسنجان میلاد با سعادت حضرت معصومه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان