مدیر مجتمع مس سرچشمه مطرح کرد :

با راه اندازی کارخانه اسید در نیمه دوم سال ۹۷ دغدغه های آلایندگی برطرف خواهد شد

  • شناسه خبر: 148001
با راه اندازی کارخانه اسید در نیمه دوم سال ۹۷ دغدغه های آلایندگی برطرف خواهد شد

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت :کارخانه اسید در نیمه دوم سال ۹۷ راه اندازی خواهد شد ،بخشی هایی از قطعات شرکت ، خرید خارج می باشد در استانه تحویل و بخشی دیگر در راه است با راه اندازی این کارخانه دغدغه های الایندگی مرتفع می شود .

خانه » رفسنجان » با راه اندازی کارخانه اسید در نیمه دوم سال ۹۷ دغدغه های آلایندگی برطرف خواهد شد

 

به گزارش خانه خشتی ؛مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه روز گذشته در جلسه شورای اداری اظهار داشت :ما پیگیرمطالبات و خواسته های به حق مردم هستیم و امیدواریم بتوانیم این روند را تسریع دهیم و بتوانیم خدمات شایسته ای در سطح شهرستان ارائه دهیم.

وی بیان داشت :برای تضمین خرید محصولات صنعتگران رفسنجانی، ما سالیانه میلیاردها تومان در حوزۀ تآمین کالا و خدمات هزینه می کنیم ما امادگی این را داریم اگر سرمایه گذاران رغبت داشته باشند و محصولات ما را با استانداردهای مد نظر تولید کنند از انها استقبال کنیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد : منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بستر مناسبی برای ورود سرمایه گذاران می باشد ما امادگی لازم برای این کار را داریم ،کارگروهایی در این زمینه برای خرید قطعات و ساخت مایحتاج و ملزومات صنعت تشکیل داده ایم.

وی افزود :این کار عزم ملی را می طلبد با شعار دادن کاری از پیش برده نمی شود انجمن قطعه سازان، اصناف ، اداره صنعت و معدن بسیج شوند تا این مهم انجام گیرد .

احمدی با بیان اینکه باید از پتانسیل ها و ظرفیت های استان برای تقویت صنعت و حوزه کشاورزی استفاده کرد عنوان داشت :با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اینکه شرکت مس نوعی شرکت صادرات محور است همکاران ما در حوزه فروش برنامه ریزی می کنند تا از این بحران عبور کنیم و پروژه های خود را به بهره برداری برسانیم .

وی گفت: در صدد هستیم پروژه‌ها را با سود ناشی از فروش پروژه‌های در دست بهره برداری به سرانجام برسانیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه در خصوص راه اندازی کارخانه اسید خاطرنشان کرد :کارخانه اسید در نیمه دوم سال ۹۷ راه اندازی خواهد شد ،بخشی هایی از قطعات ،خرید خارج می باشد در استانه تحویل و بخشی دیگر در راه است با راه اندازی این کارخانه دغدغه های الایندگی مرتفع می شود .

وی ادامه داد : در حوزه توسعه مس ،پروژه هایی در دست اقدام داریم برای این کار عزم جدی لازم است از طرف شرکت مس عزم وجود دارد و اقدامات هم شروع شده است اما با توجه به شرایط ویژه شرکت و کشور باید با یک عزم جهادی و خارج از وظیفه و مسئولیت کارمندی کارها را پیش ببریم .

احمدی یادآور شد : توقع داریم موسسات و اداراتی که ما با انها ارتباط داریم همکاری نمایند چراکه بخشی از مشکلات ما داخلی می باشد و ربطی به تحریم ها ندارد قوانین هم باید متناسب با شرایط کشور برنامه ریزی شود .

وی افزود : بخشی از مشکلاتی که ما در زمینه خرید و تأمین قطعات و حوزۀ توسعه داریم مربوط به داخل می باشد همه مسئولین با عزم جهادی وارد میدان شوند تا از این بحران و مشکلات عبور کنیم .

برچسب ها:
الایندگی سرمایه گذاران عزم ملی کارخانه اسید منطقه ویژه اقتصادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان