فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

با همدلی و همراهی فکر کاذب فروپاشی جمهوری اسلامی را به عزت خودمان تبدیل می کنیم

  • شناسه خبر: 147994
با همدلی و همراهی فکر کاذب فروپاشی جمهوری اسلامی را به عزت خودمان تبدیل می کنیم

فرماندار رفسنجان گفت : اگر ما با همدلی و همراهی همدیگر در درون نظام حرکت کردیم این باور ترامپ را به عزت ملی خودمان تبدیل خواهیم کرد و شکست امریکا را خواهیم داشت .

خانه » سیاسی » با همدلی و همراهی فکر کاذب فروپاشی جمهوری اسلامی را به عزت خودمان تبدیل می کنیم

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری نسب در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی اظهار داشت :مشکلاتی که مطرح شد همه به ان واقف هستیم .

وی بیان داشت :نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی تا کنون مورد کینه و عداوت امریکائیها بوده است انها توطئه های بسیاری را برای براندازی انقلاب کشیدند ولی با همت و تلاش مردم و رهبری حضرت امام ره و خامنه ای همه نقشه انها نقش براب شد .

فرماندار رفسنجان تصریح کرد :امریکائیها در یک مقطعی موفق شدند یک اجماع جهانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاورند و در قالب این اجماع بتوانند پرونده ما را تحت عنوان انرژی هسته ای به سازمان ملل متحدد ببرند و چندین قطعنامه الزام اور بر علیه نظام ما بگیرند اما با حماسه ای که ملت در سال ۹۲ افرید و راهنمایی که مقام رهبری انجام دادند ان مقطع بسیار خطرناک از سر ما گذاشت .

وی افزود :بخش اعظم قطعنامه ها در دوره اوباما انجام شده بود ولی با تیزبینی مقام رهبری و دولت تدبیر و امید توانستیم در مقابل دنیای اسکتبار با پشتوانه ملت از بحران عبور کنیم .

اسکندری نسب عنوان داشت :از فردای ان روز هم امریکائیها و هم اروپائیها بدعهدی های خود را اغاز نمودند دنبال این بودند که ما بهانه دست انها بدهیم در بحث برجام کارشکنی ها صورت می گرفت و نهایتا از برجام خارج شدند به این امید که ایران عصبانی می شود و کمتر از ۱۲ ساعت جمهوری ایران هم از برجام خارج خواهد شد  ولی  بعد از خروج امریکائیها از برجام جمهوری اسلامی مذاکرات متعددی با دنیا داشته است و نکته قابل توجه این است که تمام کشورهای دنیا اعلام کرده اند ما از تحریم های سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران تبعیت می کنیم نه از تحریم های امریکا پیام این مطلب این است که امریکائها با تدبیر ما امروز در مقابل دنیا تنها مانده اند .

وی خاطرنشان کرد :دنیا اگر بخواهد ما را تحریم بکند و مسائل اقتصادی ما را تحت فشار قرار دهد انها در چارچوب قطعنامه های سازمان ملل عمل خواهند کرد ،امریکائیها بر ان باورند که از طریق سیگنال هایی که از دورن جمهوری اسلامی می رسد فروپاشی نظام ما نزدیک است و این باور بسیارکاذبی است که انها دارند .

فرماندار رفسنجان گفت :اگر ما با همدلی و همراهی همدیگر در درون نظام حرکت کردیم این باور ترامپ را به عزت ملی خودمان تبدیل خواهیم کرد و شکست امریکا را خواهیم داشت ،امریکایئها میخواهند نفت ما را صادر نکنند و مسائل اقتصادی کشور را تحت شعاع قرار داده اند .

وی خاطرنشان کرد :امروز اولویت این کشور و نظام ،مسائل اقتصادی است ، ما یک سری تهدید و تحریم داریم تهدید این است که ما شرایط را خوب نشناسیم و شرایط را خوب به مردم منتقل نکنیم شما مدیران بایستی شرایط را خوب به مردم منتقل کنیم .

اسکندری نسب تاکید داشت :تهدید دیگر این است که مردم باور کنند که دولت و نظام نمی تواند برای انها کاری کند این بسیار خطرناک است بایستی  این باور را به مردم بدهیم که کارکرد نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب کارکردی بسیار مثبت بوده است یاس و نامیدی تحت هیچ شرایطی نباید به جامعه تزریق شود .

وی یاداور شد :مدیر ما اگر ارباب رجوعی به او مراجعه می کند اگر کاری برای او نمیتواند انجام دهد نگویید که مملکت ول است نگویید همه چیز رها شده است برخی مدیران ما این چنین هستند این نحوه عملکرد یعنی تضعیف نظام سیاسی و جمهوری اسلامی ایران و ناکارامدی یک تهدید است .

فرماندار رفسنجان اذعان داشت : برا ی برون رفت از این وضعیت ،ما شرایط سخت تری پشت سر گذاشتیم ما در جنگ  چند تیپ داشتیم جهاد سازندگی نیروی های بسیج را ساماندهی می کرد .

وی ادامه داد :امروز کشورقدرت منطقه هستیم ،در شرایط کنونی ما سه راه داریم اقای ترامپ و استکبار جهانی هر چه می گویند بپذیریم و تسلیم انها شویم نتیجه اش ذلت و خواری است راه دوم این است در مقابل امریکائیها بایستیم و در داخل ،جنگ داشته باشیم ودعوای سیاسی داشته باشیم نتیجه این  است که بار ان بر دوش مردم مستضعف می رود و سودش را اسکتبار جهانی می برد و راه سوم این است که همه باهم در مقابل استکبار جهانی مقابله کنیم .

فرماندار رفسنجان عنوان داشت :همدلی و مقابله با دشمن باعث می شود عزت ملی خود را تضمین کنیم ،اقتصاد کشور از گذشته از سال ۸۹ که بحث اقتصاد مقاومتی توسط مقام رهبری مطرح شد ایشان این روزها را پیش بینی می کردند راهکار نجات ما در اقتصاد مقاومتی است .

وی افزود :برای برون رفت از این وضعیت بایستی کنار هم باشیم و دعواهای سیاسی را کنار بگذاریم .

فرماندار رفسنجان به آلایندگی مس اشاره ای داشت و گفت :زمانیکه کارخانه اسید راه اندازی شود الایندگی از بین میرود ،بحث  محور رفسنجان –سرچشمه که تصادفات زیادی را به بار می اورد این امار تصادفات باعث شده در استان امار ما جزو شهرستانهای شاخص اول باشیم پالایش تصویری باید انجام شود با نصب چهار تا پنج دوربین در نقاط حادثه خیز مشکل برطرف شود .

 

برچسب ها:
جمهوری اسلامی عزت همدلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان