فرمانده سپاه رفسنجان خبر داد:

یادواره ۹۷۰ شهید رفسنجان بهمن ماه برگزار می شود

  • شناسه خبر: 147985
یادواره ۹۷۰ شهید رفسنجان بهمن ماه برگزار می شود

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: یادواره شهدای شهرستان رفسنجان پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره ۹۷۰ شهید رفسنجان بهمن ماه برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ، علی سلطانی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که صبح امروز به میزبانی مس سرچشمه در سالن آزادی شهر سرچشمه برگزار شد اظهار داشت: دشمن سه برنامه برای ملت و نظام جمهوری اسلامی طرح ریزی کرده است ، در برنامه کوتاه مدت بحث آشوب‌ها و فتنه‌ها در سراسر کشور را دارد.

وی افزود: در برنامه میان مدت ترفند را در مسائل اقتصادی دیدند و جنگ اقتصادی راه انداختند که برای مقابله با آن لباس دفاعی می خواهیم.

سلطانی گفت: تحریم‌ها تنها یک ابزار است می خواهند محکم ضربه بزنند و این فشارها در همه دولتها نیز بوده است باید لباس جهادی بپوشیم تا موفق باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: هدف درازمدت دشمن براندازی اصل نظام جمهوری اسلامی است باید به این موضوع اعتقاد پیدا کنیم، چون این نظام بنا به خواسته امام راحل به جهان صادر شده است و نتایج ان را در لبنان، یمن و دیگر کشورها می بینیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان در اسفندماه جاری اظهار داشت: در این راستا یادواره شهدای شهرستان روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود،از همین الان برنامه‌ریزی می‌شود، رفسنجان یک ششم شهدای استان را دارد و جلسات هماهنگی از هفته آینده از سطح استان تا شهرستان برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
970 شهید رفسنجان سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان یادواره شهدای شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان