رئیس شورای شهر رفسنجان مطرح کرد:

افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت منطقه ای عوارض را به شدت بالا می برد

  • شناسه خبر: 147981
افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت منطقه ای عوارض را به شدت بالا می برد

رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت های منطقه ای تصریح کرد: عوارض در شورای شهر بر اساس سال ۹۵ عمل می شود وگرنه با این افزایش قیمت ها عوارض به شدت بالا می رود.

خانه » اقتصادی » افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت منطقه ای عوارض را به شدت بالا می برد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام هاشمیان در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که صبح امروز به میزبانی مس سرچشمه در سالن آزادی شهر سرچشمه برگزار شد با اشاره به منش امیر المومنین علی (ع) در حکومتداری اظهار داشت: خوب است مدیران و پرسنل آنان با مردم رفتار مناسب داشته باشند و در انتخاب نیروی جدید نیز دقت نمایند.

وی افزود: امیر المومنین(ع) مسئولین سرکش را تهدید و مسئولین زحمت کش را تشویق می کردند، بنا بر گروه و جناح فکر نمیکردند، از رابطه قومی جلوگیری میکردندو حکومت خود را برپایه عدل ایجاد نمودند، به دنبال استبداد بر مردم نبودند و در میان مردم حضور داشتند، خوب است چنین رفتاری در ما نیز ایجاد شود.

هاشمیان گفت: مسئولین باید بر مردم ارزش قائل شوند و انان را مورد تهمت و توهین قرار ندهند، مسئولین مورد مواخذه سخت الهی قرار میگیرند.

رئیس شورای شهر رفسنجان در ادامه با اشاره به فضای همدلی و همراهی ایجاد شده در شهرستان خاطر نشان کرد: همه ما مردم و مسئولین یک خانواده هستیم که هرچه بیشتر دور هم جمع شویم صمیمیت ها بیشتر می شود.

هاشمیان با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت های منطقه ای تصریح کرد: عوارض در شورای شهر بر اساس سال ۹۵ عمل می شود وگرنه با این افزایش قیمت ها عوارض به شدت بالا می رود.

هاشمیان همچنین مسئولین حاضر در جلسه را دعوت به حضور در مراسم افتتاح آب نمای کف خشک بوستان معلم رفسنجان در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء دعوت کرد.

برچسب ها:
حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان عوارض قیمت منطقه ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان