اهدای گل به بانوان در رفسنجان به مناسبت روز عفاف و حجاب / تصاویر

  • شناسه خبر: 147882
اهدای گل به بانوان در رفسنجان به مناسبت روز عفاف و حجاب / تصاویر

به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب و با هدف فرهنگ سازی به بانوان در رفسنجان گل اهدا شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اهدای گل به بانوان در رفسنجان به مناسبت روز عفاف و حجاب / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت ۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و روز عفاف و حجاب ، عصر روز گذشته با همکاری پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود، بسیج دانشجویی و چادر سرای خاورمیانه رفسنجان غرفه “عفاف” در محل میدان شهداء این شهر برپا و به بانوان یک شاخه گل به منظور تبریک این روز تقدیم گردید.

مصطفی بخشی بخشدار، سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه، حجت الاسلام رشیدی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و قلی بیگی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رفسنجان با حضور در غرفه عفاف  ضمن گرامیداشت این روز از اجرای طرح اهدای گل به بانوان استقبال و تمجید کردند.

سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان در بازدید از غرفه حجاب و عفاف اظهار داشت: ۴۰سال از انقلاب گذشته است آیا شهدای ما همین بی حجابی را میخواستند؟ اگر ۹۵ درصد وصیتنامه های شهدا را مطالعه کنیم به دو نکته اشاره کرده اند اول اینکه ولایت فقیه و امام را تنها نگذارید و دوم اینکه حجاب را رعایت کنید و از حجاب غافل نشوید.
سلطانی خاطر نشان کرد:همه آنهایی که ادعا داریم در مسائل اجرایی مملکت، مسائل فرهنگی مملکت یک موضوع را آویزه گوش خود کنیم اینکه ما دنباله رو شهدا و سیدالشهدا هستیم و تلاش کنیم که روی فرزندان خود و خانواده خود درخصوص حجاب کار کنیم.
وی عنوان کرد:امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب وظیفه ما است و رضایتمندی خدا و شهدا و صاحب الزمان شرط اصلی ما است.
مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان نیز توجه به بحث حجاب و عفاف در جامعه را ضروری برشمرد.

حجت الاسلام رشیدی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان نیز ضمن قدردانی از دست اندر کاران برپایی این غرفه خواستار گسترش چنین اقداماتی در دیگر مناطق سطح شهر شد.

قلی بیگی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر رفسنجان نیز در گفت و گو با خانه خشتی ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف از برپایی اجتماعی به این مناسبت در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه در مسجد جامع رفسنجان خبر داد.

عرضه محصولات حجاب و پیشنهاد پوشیدن چادر در غرفه “عفاف” انجام گرفت که بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفت.

لازم به ذکر است اهدای گل به بانوان به مناسبت روز عفاف و حجاب توسط این گروه در سایر محل های شهر از جمله خیابان شهداء و پاساژ ستاره رفسنجان نیز انجام گرفت.

 

تنظیم: مریم مرادی

 

برچسب ها:
اهدای گل اهدای گل به بانوان در رفسنجان روز عفاف و حجاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان