وزیر اسبق اطلاعات مطرح کرد :

برخورد اروپایی ها و آمریکاییها در قضیه برجام تقسیم کار است

  • شناسه خبر: 147686
برخورد اروپایی ها و آمریکاییها در قضیه برجام تقسیم کار است

وزیر اسبق اطلاعات گفت  : امروز هنوز برخی به مذاکرات دل خوش کرده اند اداره کشور را رها کردند و منتظر معجزه ای از ان طرف هستند در صورتیکه برخورد اروپایی ها و آمریکاییها تقسیم کار است .

خانه » سیاسی » برخورد اروپایی ها و آمریکاییها در قضیه برجام تقسیم کار است

به گزارش خانه خشتی ،حجت الاسلام حید مصلحی وزیر اسبق اطلاعات در جمع نیروهای انقلابی در محل مصلی امام خامنه ای شهرستان رفسنجان اظهار داشت :در زندگی باید به معنای واقعی کلمه شیعه جعفری و در مسیر ولایت و امامت قدم بگذاریم .

وی با اشاره به اینکه بزرگترین وظیفه ما انتقال تجربیات انقلاب به نسل جوان امروزی است بیان داشت :باید از افراد با تجربه استفاده کرد و ارتباط با نسل انقلابی و جوان را بیشتر نمود چراکه هنوز ان گونه انتظار می رود کار نکرده ایم .

حجت الاسلام مصلحی تصریح کرد :دشمن با نقشه های مختلف تهدیدات جدیدی علیه نظام ما دارد طبق فرمایش مقام رهبری دشمن علیه ما جنگ اقتصادی راه انداخته است این جنگ از دوران دفاع مقدس و قبل از ان شروع شده است .

وی افزود :دستگاه های اطلاعاتی امریکا ،انگلیس و رژیم صهیونیستی برای براندازی نظام انقلاب اسلامی کار پژوهشی و تحقیقاتی انجام دادند که چه کارهای برای نابودی ان انجام دهند .

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به مطلب متفکر بزرگ انگلیسی در رابطه با وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به مطلب متفکر بزرگ انگلیسی در رابطه با انقلاب ها عنوان داشت :مطلب متفکر بزرگ انگلیسی نشان میدهد که استکبار قریب ۴۰ سال است که برای نابودی انقلاب اسلامی نقشه می کشد این در حالی است که ۱۵ تمدن در زندگی بشر شکل گرفته که توسط استکبار ازبین رفته اند .

وی ادامه داد :به گفته این متفکر تمدن اسلامی هیچوقت از بین نرفته و نخواهد رفت مانند شیری است که زمین گیر شده است و اگر بیدار شود غرب روزگار بدی در پی خواهد داشت .

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه امام خمینی با انقلاب اسلامی تمدن اسلام را بیدار کرده است گفت :انقلاب اسلامی  امریکا را در حالت نابودی قرار داده است و این مطلب را خود امریکائیها در مقالات خود اعتراف نمودند .

وی اذعان داشت :سخنرانیهای اخبر ترامپ و کنگره امریکا نشان دهنده فروپاشی امریکاست و منشا ان انقلاب اسلامی است و انها برای مقابله با انقلاب نقشه های متنوعی را طراحی کرده اند .

حجت الاسلام مصلحی تاکید داشت :امریکا این موضوع را فهمیده که از طریق جنگ نظامی نمیتواند وارد شود لذا تصمیم گرفتند از طریق جنگ اقتصادی وارد عمل شوند .

وی اضافه کرد :دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ناکارامد جلوه دادن نظام است ،اینکه برخی می گویند از طریق مذاکره همه چیز حل می شود انها اولین قربانی استکبار هستند ،مدیریت اداری و اجرایی کشور در دست هر که باشد باید مطالبه گری از او باشد .

وزیر اسبق اطلاعات به نقش مهم ولایت نظام اشاره داشت و  یاداور شد :ولایت فقیه به نیروهای انقلابی  از طریق مطالبه گری جهت میدهد ،مشکلات کشور را باید با مدیریت حل کرد .

وی ادامه داد :مقام معظم رهبری حرکت های خودجوش ،و اتش به اختیار را در تمام ابعاد سیاسی ،اجتماعی ،تربیتی و … مورد تاکید دارند دشمن از طریق نفوذهای موردی و جریانی بر علیه ما امده است نفوذ موردی مانند ترور دانشمندان هسته ای که توسط یک فرد جاسوس صورت می گیرد.

حجت الاسلام مصلحی خاطرنشان کرد :شهید مصطفی روشن طی دو تاسه ماه با کار عملی ۲۰درصد غنی سازی را به نتیجه رساند و برای سالیان متمادی مشکل درمان را برطرف کرده است .

وزیر اسبق اطلاعات به قضیه برجام اشاره کرد و گفت :امروز هنوز برخی به مذاکرات دل خوش کرده اند اداره کشور را رها کردند و منتظر معجزه ای از ان طرف هستند در صورتیکه برخورد اروپائی ها و امریکائها تقسیم کار است .

وی بیان داشت :در نفوذ جریانی  دشمن از طریق نفوذ جریانی فتنه ای در کشور راه اندازی می کند مانند اغتشاشات اخیر و دی ماه که در کشور رخ داد ،دشمن در انتخابات با شعار اینکه اگر به فلانی رای بدهید جنگ می شود اگر به فلانی رای بدهید جنگ نمی شود با این ترفند مردم دچار اشتباه شدند و نتیجه ان این شد که می بینید .

مصلحی گفت :مقام رهبری در سخنرانی خود راه مقابله با توطئه های دشمن را صبر و تقوا اعلام می نماید دشمن با تهدید بر علیه نظام ما را میترساند تا ما در تصمیم گیری دچار اشتباه  شویم.

 

برچسب ها:
برجام حجت الاسلام مصلحی وزیر اسبق اطلاعات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان