بیستمین یادواره شهدای عیش آباد رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 147563
بیستمین یادواره شهدای عیش آباد رفسنجان برگزار شد / تصاویر

بیستمین یادواره شهدای عیش آباد رفسنجان شب گذشته با حضور پرشور مردم و خانواده های معظم شهدا در جوار گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » بیستمین یادواره شهدای عیش آباد رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، شب گذشته یادواره هفت شهید گرانقدر روستای عیش آباد رفسنجان با حضور پرشور مردم و خانواده های معظم شهدا در جوار گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

خیر مقدم حجت الاسلام مرادی رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدای عیش آباد، سخنرانی سرهنگ ابوالحسنی مدیر کل مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ، اجرای گوره موزیک ۶۵ صاعقه توپخانه، اجرای روایتگری گروه تئاتر لاله های انتظار وابسته به بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) و مداحی نیکوکار برنامه های این محفل نورانی بود.
احمد مرادی زاده دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای عیش آباد رفسنجان در حاشیه این مراسم در خصوص برگزاری بیستمین مراسم این یادواره اظهار داشت: این مراسم که مصادف با شهادت امام صادق(ع) شده است، کار مردمی است و جوانان بسیج ، هایت، مسجد و خانواده های شهدا در اجرای آن دخیل هستند.

وی افزود: در برپایی این یادواره ها می بینم جوانانی نسل چهارم انقلاب که تنها با خاطرات شهدا زندگی می کنند وقتی اسمی از برپایی یادواره شهدا به میدان می آیند این جوانان دختر و پسر به میدان می آیند و شبانه روز زحمت میکشند .

مرادی زاده ضمن قدردانی از تمامی اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای عیش آباد بیان داشت: حضور باشکوه مردم از شهر و روستاهای اطراف نشانه عشق مردم به نظام و ولایت و امانتداری خون شهدای عزیز است دشمنان ما بدانند این ملت با وحدت و هدلی حول محور ولایت وطلقه فقیه هستند و کور خواندند که بتوانند آسیبی به این کشور وارد کنند.

لازم به ذکر است هفت شهید گرانقدر شهید حسین ضیاءالدینی، محمود محمدی، سید مرتضی طباطبایی ،محمد حسین نخعی ،محمد عبدالله پور ، محمد ضیاالدینی و جانباز شهید حسین عبدالله پور در گلزار شهدای عیش آباد آرمیدند.

 

 

برچسب ها:
عیش آباد رفسنجان یادواره شهدای عیش آباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان