جریان سازی منافقین و اپوزیسیون خارج نشین شکست خورد/ هشتگ #اروپاآمریکاست داغ‌ترین هشتگ توییتر شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 147533
جریان سازی منافقین و اپوزیسیون خارج نشین شکست خورد/ هشتگ #اروپاآمریکاست داغ‌ترین هشتگ توییتر شد+ تصاویر

پس ار ارائه بسته پیشنهادی اروپا در خصوص برجام کاربران توئیتر با راه اندازی هشتگ #اروپاآمریکاست و #تضمین_ندادند به این اقدام طرف غربی اعتراض کردند.

خانه » اجتماعی » جریان سازی منافقین و اپوزیسیون خارج نشین شکست خورد/ هشتگ #اروپاآمریکاست داغ‌ترین هشتگ توییتر شد+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، اتحادیه اروپا به صدور یک بیانیه بسنده کرد. بیانیه‌ای که از فقدان تضمین برای حفظ برجام در مقابل عهدشکنی آمریکا رنج می‌برد. از سوی دیگر، رئیس‌جمهور کشورمان در تماس تلفنی صدراعظم آلمان، بسته پیشنهادی اروپایی‌ها به ایران درباره برجام را مأیوس‌کننده خواند.

با مرور بندهای ۱۰ گانه بیانیه اتحادیه اروپا می‌بینیم که این بیانیه از فقدان تضمین برای حفظ برجام در مقابل عهد شکنی و کارشکنی آمریکا رنج می‌برد. تکرار ادبیات کلی و مبهم و شعار زده بدون ارائه تضمین‌های مشخص درباره مواخذه آمریکا در شورای امنیت و نحوه مقابله با تحریم‌هایی که عملا برجام را از بین می‌برد، همچنان مشکل اروپایی‌ها در ادعای پایبندی به برجام است.

نکته قابل توجه اینجاست که تعهدات ایران در برجام بدون انقطاع به اجرا درآمده اما عمده تعهدات طرف مقابل حتی قبل از اعلام رسمی خروج آمریکا از برجام بر زمین مانده است. آخرین بار جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد:«محدودیت‌های بانکی که از سال ۹۰ آغاز شد، تاکنون برطرف نشده و مبادلات بانکی ما همواره با هزینه همراه بود». این محدودیت‌ها باید طبق برجام برطرف می‌شد و نشد».

پس از ارائه بسته پیشنهادی اروپا در خصوص برجام کاربران توئیتر با راه اندازی هشتگ #اروپاآمریکاست و #تضمین_ندادند به این اقدام طرف غربی اعتراض کرده و خواستار هوشمندی مسئولین دولتی نظام جمهوری اسلامی در خصوص قبول این بسته پیشنهادی شدند.

گفتنی است هشتگ #اروپاآمریکاست در شرایطی ترند اول توییتر فارسی شده است که طی روزهای گذشته برخی ترندهای ضد انقلاب که توسط منافقین و اپوزیسیون خارج نشین راه اندازی شده بود تحت شعاع این هشتگ قرار گرفته است. در ادامه به برخی از توئیت ها و واکنش های کاربران فضای مجازی اشاره شده است.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان