نماینده کمیساری عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران:

ایران یکی از میزبانان شاخص و شایسته پناهندگان است

  • شناسه خبر: 147159
ایران یکی از میزبانان شاخص و شایسته پناهندگان است

نماینده کمیساری عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران گفت: ایران یکی از میزبانان شاخص و شایسته پناهندگان است به همین دلیل ایران کشوری است که باید از ان یاد گرفت در خصوص میزبانی پناهندگان و در مورد مشکلات هم مذاکره خواهیم کرد

خانه » فرهنگی مذهبی » ایران یکی از میزبانان شاخص و شایسته پناهندگان است

به گزارش خانه خشتی ، خانم کرنیاک شب گذشته در در جلسه مشترک مسئولین استان کرمان و شهرستان رفسنجان و هیات دیپلماتیک حامی پناهندگان در خانه حاج اقا علی رفسنجان اظهارداشت :جا دارد از استاندار کرمان تشکر ویژه داشته باشیم علی رغم برنامه کاری فرصتی را برای بازدید اختصاص دادند .

وی بیان داشت :این نوع سفرهای دیپلماتیک از سال ۲۰۰۸ شروع شده است یعنی ده سال است که این بازدیدها را انجام می دهیم در نقاطی مختلفی از کشور سفر می کنیم و هر دفعه که بازدید تمام می شود این بازدیدها برای سازمان جالب و مهم است که تکرارشود .

خانم کاترین تصریح کرد :سفرای المان،استرالیا،فنلاند،فرانسه ،المان ،مجارستان،اندونزی ،لهستان ،انگلستان ،سازمان بین المللی مهاجرت و ریاست هیات یاری رسانندگان در افغانستان ،دفتر ملل متحد و ریاست دفتر کمیسون پناهندگی نروژی در ایران و سفارت چک در این سفر ما را یاری کردند .

وی افزود :قرار بود تعداد بیشتری در این سفر همراه ما باشند ،متاسفانه به علت مشغله کاری حضور نیافتند مراتب عذرخواهی را اینجا اعلام مینمایم .

کرنیاک گفت :دفعه سوم است که این سفر هیات دیپلماتیک به کرمان صورت می گیرد ،این واقعا فرصت ویژه ای است که تمام این اعضای هیات خودشان به شخصه شاهد خدمات ارزشمند ایران به پناهندگان باشند دومین استان مهاجر پذیر در ایران کرمان می باشد .

وی عنوان داشت :مشاهده خدمات ارزنده ای در استان کرمان نشان میدهد این خدمات در سطح کشور بزرگ و عظیم است ،برخی دوستان دفعه اول است که تشریف می یارند برایشان اطلاعات اینجا جالب خواهد بود برخی دوستان دفعه دوم وسوم است که همراه ما امدند .

نماینده کمیساری عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران خاطرنشان کرد :این فرصت مناسبی است که نیازها ی اینجا دیده شود ،جا دارد از همکاری خوبی که بین کمیساری و دولت جمهوری اسلامی ایران است تشکر کنم .

وی ادامه داد :فرصت خوبی در در شهر رفسنجان و استان بازدید کردیم ،خدمات و پروژه های داخل مهانشهر را مورد بررسی قرار دادیم در جلسه نهایی به سوالات پاسخ خواهیم داد امیدواریم به تبع این بازدید حمایتهای بیشتری دریافت کنید .

کرنیاک عنوان داشت :یک ماه پیش بازدیدی از جانب دستیار کمیساری عالی پناهندگان سازمان ملل در خصوص پناهندگان از ژنو داشتیم  و هدف اصلی سفر ایشان مذاکرات جمهوری اسلامی ایران در خصوص سند پیمان جهانی برای پناهندگان بود .

وی بیان داشت :ایران یکی از میزبانان شاخص و شایسته پناهندگان است به همین دلیل ایران کشوری است که باید از ان یاد گرفت در خصوص میزبانی پناهندگان و در مورد مشکلات هم مذاکره خواهیم کرد ،در طی صحبتها و جلسات دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت خودش در رابطه سند پیمانی برای پناهندگان ابراز داشت .

کاترین گفت :نقطه نظرات در خصوص کشورهاو جوامع بین مللی مطرح شد کمیساری عالی پناهندگان در ماه نوامبر در ژنو در جلسه وزرا در رابطه با افغانستان در ژنو شرکت می کنند کنفرانس توجه ویژه ای به داخل افغانستان خواهد داشت .

وی ادامه داد :در ان فرصت کمیساری عالی پیام ویژه ای را خواهند داد و از انجائیکه جلسه در خصوص افغانستان هست واقعا باید توجه ویژه ای به دو کشور همسایه افغانستان که میزبانان بزرگ پناهندگان هستند به ویژه ایران و پاکستان بشود .

 

برچسب ها:
پناهندگان نماینده کمیساری عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    سلام به همه. بروید این فیلم ها را برای اربابان کثیف اسراییلی و امریکایی خود در بیاورید. می خواهید اذهان مردم را منحرف کنید. کیست که نداند عامل آوارگی میلیونها افغان و انسان معصوم چه کسانی هستند؟ کیست که نداند با شورای به اصطلاح حقوق بشر خود نمک روی زخم مردم مظلوم فلسطین و یمن می پاشید؟ کیست که نداند با ترویج فرهنگ کثیف غربی و نفوذ فرهنگی در کشورهایی نظیر ایران قصد براندازی نرم حکومت جمهوری اسلامی را دارید؟ ماسک مظلوم نمایی را برچهره خون آشام خود می کشید که چه؟ شما بروید و فکری به حال خودتان کنید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان