فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

لزوم برنامه ریزی در جهت رفع اسیب ها و ناهنجاریهای اجتماعی در شهرستان

  • شناسه خبر: 146785
لزوم برنامه ریزی در جهت رفع اسیب ها و ناهنجاریهای اجتماعی در شهرستان

علیار اسکندری نسب گفت :جوانان و دانش اموزان ما بیشترین قشری هستند که در معرض خطر هستند باید بر روی این قشر برنامه ریزی کرد که کمترین اسیب را ببینند .

خانه » آخرین اخبار » لزوم برنامه ریزی در جهت رفع اسیب ها و ناهنجاریهای اجتماعی در شهرستان

به گزارش خانه خشتی ؛علیار اسکندری فرماندار رفسنجان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی اظهار داشت :شهید بهشتی شخصیتی جامع بود و به فرموده امام راحل شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود .
وی بیان داشت :شرایط رفسنجان با توجه به مشکلات پیش امده مخصوصا در درامدهای مردم و بحث خودکشیها این خطر ،خیلی جدی تر می باشد در رفسنجان این بحرانها زنگ خطری است .
فرماندار رفسنجان تصریح کرد :مسائل اجتماعی شهرستان حساس شده است و این رسالت مارا به عنوان یک مجموعه شورای فرهنگ عمومی دو چندان می کند .
وی افزود :۴۳۰ نفر خودکشی در استان اقدام به خودکشی کرده اند و ده برابر این رقم به ذهنشان امده است که خودکشی بکنند ،در خصوص هنجارهایی که در جامعه افتاق می افتد باید از اموزش و پرورش شروع کنیم اگر بنیان اموزش را بسازیم و فرهنگ را از اموزش و پرورش به خانه ها ببریم از خیلی مسائل می شود جلوگیری کرد .
علیار اسکندری عنوان داشت :در گذشته خودکشی و ناهنجاریها قبح داشت ولی امروزه اینجور نیست ،با هماهنگی اموزش و پرورش ،علوم پزشکی و نیروی انتطامی می توانیم درصدی از ناهنجاریهای اجتماعی را کاهش دهیم و نتیجه ان را به مروز زمان شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد :جوانان و دانش اموزان ما بیشترین قشری هستند که در معرض خطر هستند باید بر روی این قشر برنامه ریزی کرد که کمترین اسیب را ببینند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان