افاغنه، نا امنی و هزینه های مضاعف + عکس

  • شناسه خبر: 14673
افاغنه، نا امنی و هزینه های مضاعف + عکس

به گزارش “خانه خشتی”؛در حالی که قطار بی کاری در کشور مان هرروز بر سرعتش افزوده می شود ودر حال طی کردن پیچ های خطرناک وگردنه های دلهره آور است. اصرار بر ماندن افاغنه در ایران حتی اگر اصولی باشد ، به واسطه عواقب حضور آنان در کشورمان دراین مقطع از زمان به مصلحت نیست […]

خانه » آخرین اخبار » افاغنه، نا امنی و هزینه های مضاعف + عکس

به گزارش “خانه خشتی”؛در حالی که قطار بی کاری در کشور مان هرروز بر سرعتش افزوده می شود ودر حال طی کردن پیچ های خطرناک وگردنه های دلهره آور است.

اصرار بر ماندن افاغنه در ایران حتی اگر اصولی باشد ، به واسطه عواقب حضور آنان در کشورمان دراین مقطع از زمان به مصلحت نیست .

همین چند وقت پیش استاندار کرمان اعلام نموده که حدود ۰۰۰ ۲۰۰ فرصت شغلی توسط افاغنه در استان کرمان اشغال شده است .

بلا شک با هر دیدگاه واز هر پنجره ای که به مقوله حضور افاغنه در ایران نگاه نماییم ، اشتغال افاغنه واصولا بیگانگان بدون ضوابط ومقررات خاص در هر کشوری باعث وبانی  بسیاری از

 نا هنجاری ها ، بزهکاری ها ودر کشور عزیز ما ایران باعث تشدید بی کاری مفرط خواهد شد .

ازدواج دختران ایرانی با مردان افغان به آرامی اما روان ومداوم ، به دنبال رهایی از قید وبند های قانونی وعرف جقرافیایی ، در حال شیوع وشاید بی پروایی وبی اعتباری است .

بی اعتباری وبی پروایی با رهایی این زنان ، یعنی همان دختران دیروز ایرانی با فرزندانی از جنس بی شناسنامه وبی تابعیت ورها شده در کوچه ، پس کوچه های بی نام ونشان ، نوای اپرای حضور افاغنه در ایران است . که صدای نت های آن با ریتمی هراسناک در آینده ای نه چندان دور گوش فلک را کر خواهد نمود .

اگر با کمی دقت به ریتم نت های این اپرا گوش جان بسپاریم حتما صدای نت جعل اسناد هویتی ، سرقت های بزرگ ،آدم ربایی ، قتل های فجیع ، مفاسد اخلاقی ، مواد مخدر وشاید جاسوسی افاغنه را همراه با مشکلات دیگر در حوزه های اجتماعی ، سیاسی وفرهنگی در جای ، جای مرزهای جغرافیایی کشورمان خواهیم شنید.

*هندوانه*

برچسب ها:
افاغنه افاغنه، نا امنی و هزینه های مضاعف بیکاری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان