دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت و گو با خانه خشتی :

از برادران مجلسی می خواهیم حواسشان درباره FATF جمع باشد / به غرب نمی شود اعتماد کرد

  • شناسه خبر: 146582
از برادران مجلسی می خواهیم حواسشان درباره FATF جمع باشد / به غرب نمی شود اعتماد کرد

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اگر عملکرد دولت در قضیه FATF شل است مجلس پیچ و مهره ان را سفت کند، از برادران مجلسی تقاضا دارم حواسشان جمع باشد .

خانه » سیاسی » از برادران مجلسی می خواهیم حواسشان درباره FATF جمع باشد / به غرب نمی شود اعتماد کرد

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در گفتگو با خانه خشتی در خصوص قرار داد FATF و عملکرد مجلس شورای اسلامی برای تصویب این قانون  اظهار داشت : تروریسم را اگر امریکائیها معنی کنند از نظر آنها قاسم سلیمانی تروریسم است ،کل ایران و حزب اللهی ها ترویسم است انها نباید برای ما تفسیر بگیرند .

اقا تهرانی تصریح کرد :ما باید خودمان تروریسم را تفسیر کنیم ،تروریسم کسی است که به مال و جان مردم تجاوز می کند و طلبکار هم است مانند خود امریکا،در این داستان فوتبالی را راه افتاده در جام جهانی، خواهید دید بچه های یمن داغون می شوند در سابق هم با غزه همین کار را کردند، انها دشمن ما هستند در قضیه برجام چقدر دولت ایران صداقت نشان داد انها در برابرش کاری نکردند .

دکتر اقا تهرانی عنوان داشت :ما باید حساب شده کار کنیم در کشوری که سپاه بازوی ولی فقیه می باشد باید این بازو روز به روز محمکتر شود اگر کسی این بازو را شل کرد باید با ان مقابله کرد .

وی خاطرنشان کرد :بسیج و مقاومت هم همینطور است کشورهای یمن و عربی از کشوری جمهوری اسلامی حساب می برند ما نباید عقب نشینی کنیم واقعا اشتباه است ،ما نمیدانیم چه طور این را به دولت و همراهیانش بگوییم .

حجت الاسلام  اقا تهرانی گفت: اگر عملکرد دولت در این قضیه شل است مجلس پیچ و مهره ان را سفت کند، وای به حال روزی که مجلس شل تر از انها باشد ما نمیدانیم چه باید کنیم  و به چه کی باید گفت؛ از برادران مجلسی تقاضا دارم حواسشان جمع باشد .

وی یاد اور شد :حضرت اقا یک اصلی را قبلا گفتند که چیزی که غربیها به شما می دهند نسبت به ان بدبین باشید خوش بین نباشید انها فکرهایشان را کرده اند الان هم یک فرصت هم است باید متخصصین ببینند من که اصلا هیچ وقت چشمم اب نخورده است .

حجت الاسلام اقا تهرانی با بیان اینکه من ده سال عمر خود را در غرب گذرانده ام و با غربیها اشنایی کامل دارم گفت :انها شیطان بزرگ هستند امام ره با وجود اینکه هیچوقت در غرب زندگی نکردند ولی این بزرگوار انقدر بادرایت و فهیم بودند که از همان روزاول فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است .

وی ادامه داد :امریکا هیچوقت به نفع ملت ما و مسلمانان فکر نمی کنند ،ایا می دانید تعداد دروغ های اقای ترامپ چقدر است ، واشنگتن پست تحقیقی را در مورد دروغ های ترامپ صورت داده است که در ان نشان می دهد ترامپ ۳ هزار ۲۵۱ دروغ طی ۴۹۷ روز گفته است میانگین دروغهای وی ۶.۵ است .

حجت الاسلام اقا تهرانی گفت :ترامپ که این همه دروغ می گوید ایا می شود به او اعتماد کرد راستی و صداقت از ان جانبازان و شهداست ما ناموس داریم و از ناموس و دین اسلام دفاع می کنیم و خواهیم کرد اصلا نباید به غرب اعتماد کرد .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان