دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان مطرح کرد :

کشوری امن تر از جمهوری اسلامی در دنیا نیست / ولی فقیه لنگر کشتی انقلاب است

  • شناسه خبر: 146381
کشوری امن تر از جمهوری اسلامی در دنیا نیست / ولی فقیه لنگر کشتی انقلاب است

دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان گفت : امروز کشوری امن تر از جمهوری اسلامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا نیست و این امنیت کابوسی برای دشمن شده است .

خانه » سیاسی » کشوری امن تر از جمهوری اسلامی در دنیا نیست / ولی فقیه لنگر کشتی انقلاب است

به گزارش خانه خشتی ؛ علی اکبر پور غلامعلی در ضیافت افطاری اعضا و هواداران حزب موتلفه اسلامی رفسنجان در تالار فرهنگیان اظهار داشت :جمهوری اسلامی چهلمین سال اقتدار خودش را تجربه کرد دشمنان نظام تمام توانشان را در طول چهل سال به کار گرفتند و از همه حربه ها استفاده کردند تا این نظام را براندازند .

وی بیان داشت :به برکت ایمان به خدا ،ولایت فقیه و وحدت امت این حکومت با عزت و ابهت نه تنها برای اداره کشور بلکه برای اداره دنیا حرف دارد .

دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان تصریح کرد :امت اسلامی در طول چهل سال عزت خود را به همه ثابت کرده است ،در دوران قبل از انقلاب هیچ کدام از شهرهای کشور از نعمت گاز برخوردار نبود هیچ روستایی برق و راه نداشت .

وی افزود :در زمان قبل از انقلاب ۸۳ درصد بیسوادی در کشور موج میزد ،مستشارهای امریکایی کل کشور را اشغال کرده بودند و برای مردم قانون تصویب می کردند .

پور غلامعلی عنوان داشت :در زمان پهلوی بخش های از کشور جدا شد ،افتخار،سواد ،توسعه و فرهنگ نداشتیم وضعیت ما وخیم بود ،ولی امروز به برکت حاکمیت اسلامی ،ولایت ،شهدا و مقاومت مردم، در دنیا رتبه ۱۵و در منطقه رتبه اول را داریم .

وی خاطرنشان کرد :امروز کشوری امن تر از جمهوری اسلامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا نیست و این امنیت کابوسی برای دشمن شده است .

پور غلامعلی ابراز داشت :مشکلات ربا خواری راند خواری در کشور همیشه بوده است ولی مهم این است چهل سال از انقلاب گذشته است ولی آرمان ها گم نشده است و پرچم پایین نیامده است مردم هنوز روز قدس را باشکوه تر از گذشته برپا می کنند و به ولایت فقیه اعتماد دارند .

وی ادامه داد :ولی فقیه لنگر کشتی این انقلاب است ،در این دریای طوفان زده اگر بخواهیم این کشتی سالم به مقصد برسد باید پاسدار لنگر باشیم حتی اصلاح طلبهای امریکائی هم بخواهند زندگی کنند باید زیر سایه ولایت فقیه باشند .

دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان خاطرنشان کرد :نعمت ولایت سایه ساری است که بر سر همه سایه انداخته است در مقطعی هستیم جمهوری اسلامی تنها ایتم تعیین کننده سیاستهای منطقه و بین الملل می باشد .

وی یاداور شد :ناکارامدی زیاد است ،مسئولین وقتی در قدرت هستند یادشان رفته که چه قسمی در برابر مردم و شهدا خورده اند اما چون نقطعه اعتکاف ملت ولایت فقیه شان است کشور در امنیت است .

پور غلامعلی با بیان اینکه پیروز میدان حزب الله است گفت :جنگهایی که در منطقه اتفاق می افتد برخی فکر می کنند که آمریکا به ما حمله می کند باید بگوییم که امریکا چهل سال است که به ما حمله کرده و درگیر است ولی چون در ارزیابیش به این نتیجه رسیده که مستقیم با ما رودرو نشود مشت احمقی چون داعش را سپر ما کرده است .

وی بیان داشت :ابهت امروز انقلاب حاصل مقاومت است ،اگر کشور اسلامی بخواهد بر اساس زوایای اهل بیت اداره شود باید قران را در همه زوایا حاکم و پایبند کند قران به ما می گوید به دشمن اعتماد نکن .

دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان گفت :جبهه حق و باطل از قدیم بوده است ،امروز لبنان و شیخ نصرالله حسن محبوب ترین شخصیت جهان عرب است براینکه با ذلت نخواست زندگی کند .

وی ادامه داد :جمهوری اسلامی ۲۱۷ هزار شهید در دفاع مقدس ۷۰ هزار شهید در پیروزی انقلاب ۲۰ هزار شهید در جریان نفاق و ۷ هزار شهید در دفاع از حریم و نیروی انتظامی تقدیم کرده ایم امنیت ما سرامد دنیا شده است .

پورغلامعلی زاده اذعان داشت :ترامپ نماینده واقعی امریکاست وی دروغگو عهدشکن است و جای بسی تاسف است که وزیر امورخارجه در مقابل وزیر خارجه کویت زانو میزند .

وی عنوان داشت :اصلاح طلبهای  امریکائی که اصلا وطن ما را قبول ندارند اطلاعات هسته ای ما را به جاسوسان امریکائی دادند این برند اصلاح  طلبهای امریکائی می باشد که ضربات زیادی به انقلاب و نظام زدند .

دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان ادامه داد :ساختار سازمان ملل سیاسی است و بیس مسائل سیاسی قدرت است هر کس قدرت نداشته باشد بازنده قضیه است .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان