فرماندار رفسنجان :

مدیریت بحران کشور برای حل مشکل محصول پسته رفسنجان تشکیل می شود

  • شناسه خبر: 146366
مدیریت بحران کشور برای حل مشکل محصول پسته رفسنجان تشکیل می شود

فرماندار رفسنجان گفت: ستاد مدیریت بحران کشور در خصوص مسئله کاهش محصول در رفسنجان و مشکلات کشاورزان تشکیل می شود تا در خصوص تسهیلات کشاورزی تمهیداتی صورت گیرد چراکه مردم حتی توان پرداخت سود تسهیلات را ندارند ؛ کشاورزان نیاز به تنفس حداقل سه ساله را دارند.

خانه » اقتصادی » مدیریت بحران کشور برای حل مشکل محصول پسته رفسنجان تشکیل می شود

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری روز گذشته در آیین افتتاحیه بخش  قضایی کشکوئیه رفسنجان اظهار داشت:حوادثی که در چند سال اخیر در رفسنجان اتفاق افتاد بیشترین همراهی و همدلی را در این شهرستان داریم .

وی بیان داشت :رفسنجان با توجه اینکه دومین شهرستان از نظر جمعیتی می باشد مشکلات خاص خود را دارد در سالهای اخیر بخصوص امسال مهمترین مشکل این شهرستان وجود اتباع بیگانه می باشد، در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه برنامه ای توسط شورای تامین استان باید صورت گیرد،

فرماندار تصریح کرد :کمبود محصول پسته در رفسنجان از دیگر مشکلات این شهرستان می باشد امسال کمتر از ۵ هزار تن پسته داریم که نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است .

وی افزود :وضعیت باغات پسته بسیار وخیم است به طوریکه حضور کارگران از ۴۰۰ نفر به ۳۰ نفر کاهش یافته است و بیشتر این کارگران اتباع بیگانه بودند .

اسکندری نسب عنوان داشت : ستاد مدیریت بحران کشور در خصوص مسئله کاهش محصول در رفسنجان و مشکلات کشاورزان تشکیل می شود تا در خصوص تسهیلات کشاورزی تمهیداتی صورت گیرد چراکه مردم حتی توان پرداخت سود تسهیلات را ندارند ؛ کشاورزان نیاز به تنفس حداقل سه ساله را دارند.

وی خاطرنشان کرد : در پلاک ۲۰۹۴ در شهرستان نردیک به سه هزار خانوار هستند که گرفتار این پلاک هستند از مسئولین مربوطه درخواست می کنیم که مشکل این خانوارها رفع شود .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان