امام جمعه رفسنجان:

حکم حکومتی رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مسئله ی هسته ای کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد

  • شناسه خبر: 145974
حکم حکومتی رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مسئله ی هسته ای کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد

امام جمعه رفسنجان گفت: در خصوص مسئله ی هسته ای کشور و حکم حکومتی رهبری و مباحث شش گانه که مطرح نمودند در زمینه ی شروع برنامه ی هسته ای و تامین نیاز کشور به دانش هسته ای و غنی سازی اورانیوم ، این مهم باید بطور ویژه توجه شود.

خانه » آخرین اخبار » حکم حکومتی رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مسئله ی هسته ای کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بود با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: تقوا جدا کننده حق و باطل است، این نیاز همه ماست و بسیار کارساز است.

خطیب جمعه رفسنجان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم ، مسئولین، دانش آموزان و دانشجویان ، فرهنگیان و بازاریان و دیگر اقشار در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب در حمایت از قدس شریف رقم خورد.

وی به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: در ادامه انتظارات رهبری از شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مسائل فرهنگی کشور بطور کامل رصد شود و فرهنگ دینی و ارزشی در جامعه غالب شود.

رمضانی پور بیان داشت: بیت المقدس شهر پیامبران بزرگ خداوند است درتورات و انجیل از قدس به نام خانه خدا و مکان حکومت حضرت داوود نام برده شده و نزد مسلمان قبله اول همه مسلمین و محل معراج پیامبر گرامی اسلام است .

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در خصوص مسئله ی هسته ای کشور و حکم حکومتی رهبری و مباحث شش گانه که مطرح نمودند در زمینه ی شروع برنامه ی هسته ای و تامین نیاز کشور به دانش هسته ای و غنی سازی اورانیوم ، این مهم باید بطور ویژه توجه شود.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: ظرفیت های موجود در شهرستان بسیار بالاست انچه می تواند این ظرفیت ها را بروز کند مدیریت شهرستان است که در راس انها فرماندار و نمایندهدقرار دارد و مشکلات شهرمان را باید در درون خودمان حل کنیم.

وی افزود: نهاد نماز جمعه و شخص امام جمعه نیز همراهی با مسئولان را خواهد داشت تا از شرمندگی جوانان بیکار در آییم.

رمضانی پور در پایان به خبر استعفای استاندار کرمان اشاره کرد و گفت: بسیار متاسفیم که استاندار کرمان این مجاهد پیشروی اقتصادی ، به دلیل مشکلات شخصی نتوانستند ادامه خدمت دهند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان