نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :

واژه تروریسم در FATF از نظر ما مقاومت است / مجلس در قضیه FATF باید هوشمندانه عمل کند

  • شناسه خبر: 145810
واژه تروریسم در FATF از نظر ما مقاومت است / مجلس در قضیه FATF باید هوشمندانه عمل کند

نماینده مردم رفسنجان و انار گفت: با توجه به هدف و رویکرد ما در قضیه FATF باید هوشمندانه عمل کنیم و بدانیم قوانینی که تایید و تصویب می کنیم با همه زوایا در راستای سیاست های کلی نظام قرار گیرد

خانه » سیاسی » واژه تروریسم در FATF از نظر ما مقاومت است / مجلس در قضیه FATF باید هوشمندانه عمل کند

احمد انارکی محمدی در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: FATF یک قرارداد بین المللی است که ما برای ورود و عضویت در ان فاصله داریم، در این قرار داد دو بحث مبارزه با پولشویی و عدم حمایت از تروریسم مطرح شده است.

وی افزود: در بحث عدم حمایت از تروریسم ، تعریف ما  از تروریست داعش ، طالبان، النصره، آمریکا و اسرائیل هستند در حالی که آمریکا و اروپایی ها کشورهایی را تروریست می نامند که از نظر ما مقاومت هستند کشورهایی همچون فلسطین، لبنان و یمن ؛ چون مردم این کشورها از حق خودشان دفاع می کنند.

انارکی محمدی خاطر نشان کرد: کشورهای آزاده جهان گروه های مقاومت هستند و ما از آنان پشتیبانی می کنیم و تا آخرین لحظه آنان را همراهی می کنیم و هیچ زمانی اجازه نمی دهیم خدشه ای بر این رابطه وارد شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: موضوعی که امروز در مجلس در حال انجام است بحث چند قانون است در راستای عدم حمایت مالی از تروریست و در این راستا مذاکراتی زیادی صورت گرفته کمیسیون های تخصصی انجام شده و برای رای گیری آمده است.

وی تصریح کرد: با توجه به هدف و رویکرد ما در این قضیه باید هوشمندانه عمل کنیم و بدانیم قوانینی که تایید و تصویب می کنیم با همه زوایا در راستای سیاست های کلی نظام قرار گیرد امیدواریم با رای درستی به این قانون بتوانیم قانون درستی تصویب کنیم.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان