حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور

وضع معیشتی مردم باید تا پایان سال بهبود یابد

  • شناسه خبر: 14579
وضع معیشتی مردم باید تا پایان سال بهبود یابد

به گزارش “خانه خشتی”،حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نمازجمعه امروز گفت: مهمترین دست آویز دشمن تفرقه و اختلاف در بین اقشار دولتی و مجلسی هاست که در این راستا افراد مدعی که در انقلاب نقش داشتند ، مواظب باشند هرچه میکنند همانی باشد که مقام معظم رهبری دستور میدهد. وی با اشاره بدستور […]

خانه » آخرین اخبار » وضع معیشتی مردم باید تا پایان سال بهبود یابد

به گزارش “خانه خشتی”،حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نمازجمعه امروز گفت: مهمترین دست آویز دشمن تفرقه و اختلاف در بین اقشار دولتی و مجلسی هاست که در این راستا افراد مدعی که در انقلاب نقش داشتند ، مواظب باشند هرچه میکنند همانی باشد که مقام معظم رهبری دستور میدهد.
وی با اشاره بدستور رهبر انقلاب اسلامی که تا پایان سال درست شدن وضع معیشت مردم باید با مدیریت سالم وصحیح مسولان انجام گیرد تصریح نمود: امروز مصداقچنگ زدن به ریسمان الهیست که همگان از پیروجوان ، مرد وزن باید همکاریهای لازم را داشته باشند که از این جهت در حال حاضر فرمانداران واستاندارکرمان نهایت سعی خود رادر رسیدن به این امرمهم دارند.
استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب بود خطیب نماز جمعه رفسنجان با بیان این موضوع اظهار داشت : یکی از بزرگترین نعمتهای الهی ، پیروزی انقلاب اسلامی وحرکت به سوی خود باوری و رشد وبالندگی است که خداوند آنرا در ۳۴ سال پیش به ملت شریف ایران ارزانی داشته است.
وی حضور پر رنگ زنان ومردان در این انقلاب را تحسین کرد و افزود : نتیجه ۳۴ سال مقاومت و تدبیر و مدیریت امام راحل و رهبر انقلاب اسلامیمان در ابعاد مختلف فرهنگی ، اقتصادی ، علمی ، پژوهشی وحجاب و…نتیجه استقلالیست که بدست آوردیم و توانسته ایران را به جهانیان بشناساند .
رضایی

برچسب ها:
امام جمعه خانه خشتی رفسنجان رفسنجانع رمضانی پور مردم معیشت وضع معیشتی مردم باید تا پایان سال بهبود یابد وضعیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان