عضو کمیسیون بانوان رفسنجان:

آیا زنان در جنگ نرم کنونی نیز حضور شان احساس میشود؟

  • شناسه خبر: 14573
آیا زنان در جنگ نرم کنونی نیز حضور شان احساس میشود؟

زنان در صحنه جنگ حضور پرشور داشتند آیا در جنگ نرم کنونی نیز حضور شان احساس میشود؟ به گزارش “خبرنگار “خانه خشتی”،خانم ابولی عضو کمیسیون بانوان رفسنجان ظهر امروز در مصلی امام خامنه ای با اشاره به نقش دلاورانه زنان در صحنه جنگ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : خانمهای زیادی از کشورمان با عشق […]

خانه » آخرین اخبار » آیا زنان در جنگ نرم کنونی نیز حضور شان احساس میشود؟

زنان در صحنه جنگ حضور پرشور داشتند آیا در جنگ نرم کنونی نیز حضور شان احساس میشود؟

به گزارش “خبرنگار “خانه خشتی”،خانم ابولی عضو کمیسیون بانوان رفسنجان ظهر امروز در مصلی امام خامنه ای با اشاره به نقش دلاورانه زنان در صحنه جنگ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : خانمهای زیادی از کشورمان با عشق به وطن مصیبتها وسختیهای فراوانی را بجان خریدند ، تلاش در تشویق برادران بر حضور در جبهه ، کهای آنها در زمینه پرستاری وامداد وحضور در خط مقدم ، مادرانی که فرزندان شایسته ولایق خودرا با غلطاندن در خون به اسلام هدیه نمودند تا ذره ای از خاک میهن بدست دشمن ظالم و خسته از باور اسلام ایرانیان ، نیفتد .وی افزود : جنگ سرد ، جنگ رو در روبودن ، جنگ ظاهر جنگیدن و خون دادنها تمام شده وچه بسیار خواهران ومادران وخانمهایی که اگر نبودند وجانباز شدند وپا به پای مردان در میدان نبودند امروز طعم شیرینی پیروزی حق بر باطل را نمیچشیدیم.
خانم ابولی توجه ویژه به جانبازان مرد در جامعه را قابل احساس بیان نمود و گفت : یک جانباز مرد ازنظر احساسات قویتر از یک جانباز زن است ونزدیک۶ هزار جانباز زن در این کشور زندگی میکنند که نیمی از آنها بالای ۲۵ درصد سلامتی خود را در صحنه جنگ به خطر انداختند و جانباز شدند.
وی تاکید کرد : اکنون در آستانه جنگ نرمی هستیم که دشمن برایمان تدارکدیده است ، دشمن آسانترین ، بهترین ونامحسوسترین راه را برای نابودیاسلام با نفوذ در خانه هایمان بوسیله ماهواره ، اینترنت وموبایلبرگزیده است والان خط مقدم خوزستان وآبادان ومرزهای ایران نیستند بلکهخانه هایمان خط مقدمند.
ابولی در خطاب به خانمها گفت : وسایل ماهواره ، موبایل واینترنت تا جاییخوب هستندکه فرزندان استفاده صحیح ودرست داشته باشند ، مواظب باشید در
جنگ نرمی هستیم که کشته نمیدهد بلکه ذره ذره زجر میدهد و خانواده ها را از پای در میاورد جنگی که دشمن خیالش راحت است که از طریق احساسات جوانانوفرزندان براه انداخته طوریکه نه خود فرزندان ونه والدینشان متوجه آنهستند .
نقش خانمها در این جنگ حجاب آنهاست ، هم حجاب ظاهری وهم حجابی که خدا وپیغمبر فرمودند ، صحبت کردن با نامحرم با صدای لطیف ، جستجوی دوستی ومحبتدر بیرون از خانه بدور از چشم والدین ، رسیدن بخواسته ها و اهدافشان دربیرون از خانه و… همه اینها خلاف امر خدا وپیغمبر است و موجب دلشادیدشمن نیز میشود پس آگاه باشید.

رضایی

برچسب ها:
آیا زنان در جنگ نرم کنونی نیز حضور شان احساس میشود؟ جنگ نرم حضور خانه خشتی رفسنجان زنان زنان در صحنه جنگ حضور پرشور داشتند آیا در جنگ نرم کنونی نیز حضور شان احساس میشود؟
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان