گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در رفسنجان برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 145710
گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در رفسنجان برگزار شد / عکس

بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم رفسنجان در حسینیه ثارالله برگزار گردید .

خانه » فرهنگی مذهبی » گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم رفسنجان در حسینیه ثارالله برگزار گردید .


فرماندار رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت :۱۵ خرداد ۴۲ آغاز نهضت امام بود زمانیکه که حادثه ۱۵ خرداد ۴۲ اتفاق افتاد در فضای ناامن ان روزها تنها خانه امام (ره) بود که به روی مردم بسته نبود و امام از مردم استقبال کردند .
وی بیان داشت :امروز همه ما اینجا جمع شده ایم تا بار دیگر با ارمانهای امام بیعت ببندیم امیدواریم در راه ارمانهای امام , انقلاب و شهدا قدم برداریم تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم .


در ادامه مراسم حجت الاسلام صمدی یزدی اظهار داشت :خداوند انسان را تاج سر همه موجودات قرار داده است و تکامل و ترقی در زندگی را وجه تمایز انسان با حیوانات قرار داده است .
وی تصریح کرد :زندگی انسان ابعاد مختلفی در حوزه های فردی ،اجتماعی ,َ اقتصادی و …دارد خداوند برای ارشاد و هدایت انسان ابزار عقل را در اختیار وی قرار داد .
حجت الاسلام صمدی بیان داشت :زمانیکه بندگی خدا کمرنگ می شود و انسان گرفتار سرباز زدن از اوامر الهی می شود عقل را به عمل نمی گیرد عقل سبب هدایت بشر است و عامل تشخیص حق و باطل است .


وی ابراز کرد :دومین ابزار هدایت بشر وجود انبیاء الهی است چراکه عقل به تنهایی کافی نیست چراکه عقل اگر در کوران هوی و هوس ها قرار گیرد از کار می افتد .
حجت الاسلام صمدی یزدی با اشاره به فتنه ۸۸ افزود :انهائیکه فتنه ۸۸ را به وجود اوردند می خواستند پایه های نظام را متزلزل کنند و دل رهبر و انقلاب را به درد اوردند انسانهای بی عقلی نبودند کسانی بودند که عقل داشتند ولی طمع، حرص ریاست و شهرت و مقام باعث شد که عقل انها از کار بیفتد .
وی سومین ابزار هدایت بشر را انبیاءالهی و حجت خداوند بر روز زمین دانست و گفت : در دستورات دینی ما به علما توصیه شده است عالمان دینی بر روی زمین همچون ستارگان در اسمان هستند که راه هدایت مردم را برعهده دارند علما مرزبانانی هستند که مانع از ان می شوند که شیاطین به مسائل مربوط به مسلمانان نفوذ کنند .


حجت الاسلام صمدی تاکید داشت :مردم اگر در دوران غیبت طولانی امام زمان دین دارند به واسطه علمای دینی می باشد .
وی تاکید داشت :امام شاگرد مکتب اهل بیت بودند ایشان کاری انجام دادند که در طول تاریخ بی سابقه بود و این نوعی معجزه بود .
حجت الاسلام صمدی خاطرنشان کرد :دشمن در دوران بیماری امام (ره)درصدد بود که با ارتحال امام پایه های نظام از بین خواهد رفت ولی با انتخاب حضرت ایت الله خامنه ای و ادامه یافتن راه امام نقشه های دشمن از بین رفت .
وی به تذکرات مقام رهبری در خصوص برجام اشاره داشت و گفت :اگر مسئولین به تذکرات مقام معظم رهبری گوش داده بودند مشکلات کشور به صفر می رسید انها خیال می کردند با ارتباط با دنیا غرب مشکلات حل خواهد شد امروز هم به کشورهای المان و فرانسه دل بسته اند مگر همین المان و فرانسه نبودند که در دروان جنگ سلاح به صدام دادند انها کسانی بودند که در تمام شرایط با ما دشمنی کردند .
وی ادامه داد :ما نباید به غربیها اعتماد کنیم باید به خداوند و مردم دل ببندیم .

    

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان