عمل به خلف وعده های مدیرعامل گسترش مسکن مهر رفسنجان یک هفته دیگر تمدید شد / عکس

  • شناسه خبر: 145527
عمل به خلف وعده های مدیرعامل گسترش مسکن مهر رفسنجان یک هفته دیگر تمدید شد / عکس

پس از خلف وعده های پی در پی مدیر عامل شرکت گسترش مسکن مهر رفسنجان، برای چندمین بار عمل به وعده های وی برای تحویل و تکمیل واحدهای مسکن مهر تمدید شد.

خانه » اجتماعی » عمل به خلف وعده های مدیرعامل گسترش مسکن مهر رفسنجان یک هفته دیگر تمدید شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز متقاضیان مسکن مهر در رفسنجان بار دیگر و برای چندمین بار مقابل دفتر شرکت گسترش مسکن مهر تجمع کردند.

متاسفانه امروز ۱۳ خردادماه قرار بود به گفته مدیر عامل شرکت گسترش مسکن مهر رفسنجان مشکل برق ، آب و گاز تمامی واحدهای نیمه کاره این پروژه تکمیل و واحدها به صاحبان انان تحویل داده شود.

اما در این روز شاهد تجمع اعتراضی صاحبان این منازل هستیم که از  خلف وعده مدیر عامل گلایه دارند و خواهان رسیدگی به وضعیت بی سرو سامان خود هستند.

متقاضیان امروز با درهای بسته شرکت مواجه شدند و شکایت خود را به مقابل فرمانداری و نزد معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رفسنجان بردند.

رضا باقری معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رفسنجان در گفت و با خانه خشتی در این باره اظهار داشت: هفته قبل جلسه ای با حضور رئیس بانک مسکن، رئوسای ادارت آب، برق و گاز ومدیر عامل پروزه در دفتر فرماندار برگزار و مشکلات بررسی و مسائل عنوان شد؛ در این جلسه مقرر شد که بانک مسکن برای هر واحد ۵ میلیون تومان پول را آزاد و در اختیار مدیر عامل پروژه قرار دهد تا بتواند مشکل آب و برق و گاز منازل را حل نماید.

وی افزود: بانک مسکن تا امروز پول را آزاد نکرده که در صورتیکه پول داده میشد مشکل آب برق و گاز حل میشد .

باقری گفت: یک مشکل اداری نیز وجود داشت و مربوط به اداره آب و فاضلاب بود که پیگیری شد و امروز این مشکل با قولی که رئیس اداره آب و فاضلاب دادند نیز حل خواهد شد .

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان گفت: دیروز ظاهرا تجمعی صورت گرفته که به گفته برخی به مدیرعامل پروژه تعرض شده و برخی می گویند خودش بیهوش شده و نهایتا به بیمارستان رفتند و هم اکنون حال وی مساعد است.

وی ادامه داد: از سوی اعضای موسسه عنوان شد که ایشان می خواهند انصراف دهند که اگر راینگونه باشند می توانند از طریق اداره کار انصراف خود را اعلام نماید اما خود ایشان گفتند که بنده پیگیر این قضیه بودم و علیرغم اینکه بانک پولی را آزاد نکرده بنده با چک شخصی کابل های برق را خریداری کرده ام و از امروز شروع می کنم و به مدت چند روز آینده مشکل برق واحدها حل خواهد شد.

باقری بیان داشت: امروز با نماینده صاحبان منازل نیز صحبتم کردم و به ایشان گفتم مشکل واحدها حداکثر ظرف یک هفته آینده حل خواهد شد.

 

در این باره بیشتر بخوانید:

متقاضیان مسکن مهر در رفسنجان بازهم تجمع کردند + عکس

 

برچسب ها:
شرکت گسترش مسکن رفسنجان مسکن مهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مجتبی

    روحانی مچکریم...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان