امام جمعه موقت رفسنجان :

راه برون رفت از مشکلات کشور عمل به وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل است

  • شناسه خبر: 145498
راه برون رفت از مشکلات کشور عمل به وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل است

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: امام(ره) را باید از زوایای مختلف شناخت امروز راه برون‌رفت از مشکلات کشور عمل به وصیت سیاسی و الهی امام راحل است که از آن به عنوان منشور انقلاب یاد می کنند.

خانه » سیاسی » راه برون رفت از مشکلات کشور عمل به وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام سید محمودحسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت :بهترین توشه برای قبر و عالم برزخ تقواست.

وی با تبریک میلاد باسعادت امام حسن(ع) بیان داشت:ایشان دومین وصی پیامبر اکرم(ص) و فضیلت هایی بسیاری برایشان برشمرده شده است.
حسینی با ذکر حدیثی از امام حسن(ع) با مضمون جایگاه مشورت در زندگی بیان داشت:مدیری که دیکتاتور باشد به بن بست می رسد و در صورتی که مشورت کند درصد خطاهایش کم می شود، با مشورت زمینه رشد و پیشرفت فراهم می شود.

امام جمعه موقت رفسنجان با عرض تسلیت شهادت امام علی(ع) به اهمیت شبهای قدر پرداخت و گفت:شبهای قدر را ویژه باید پاس بداریم و سعی کنیم خود را در معرص نسیم الهی که در این شبها می وزد قرار دهیم، شب قدر یکی از نعمت های خداوند متعال است امور یکساله ما در این شبها رقم می خورد، شب قدر منحصر به شب نزول قرآن در زمان پیامبر نیست.

وی افزود:احیای شب قدر همراه با نماز قرآن واستغفار سفارش شده و شب بیست و سوم تاکید بیشتری شده است.

حسینی با گرامیداشت ۱۴ خردادماه سالگرد رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام خمینی و به دنبال انتخاب شایسته آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) به رهبری انقلاب اظهار داشت: امام(ره) را باید از زوایای مختلف شناخت امروز راه برون‌رفت از مشکلات کشور عمل به وصیت سیاسی و الهی امام راحل است که از آن به عنوان منشور انقلاب یاد می کنند.

وی تصریح کرد:دولتمردان، قانون گذاران و مسئولان ما باید وصیتنامه امام را سرمشق خود قرار دهند و بدان عمل کنند.

حسینی یادآور شد:مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در رفسنجان عصر روز ۱۴ خرداد ماه در حسینیه ثارالله از ساعت ۱۸ با سخنرانی حجت الاسلام صمدی یزدی برگزار می شود.

وی همچنین با گرامیداشت قیام ملت ایران در ۱۵ خردادماه سال ۴۳ بیان داشت:قیام ۱۵ خرداد نقطه عطف در تاریخ مبارزات ملت قهرمان و امام(ره) شکل دهنده آن بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان