رئیس شورای شهر رفسنجان مطرح کرد :

اگر قلم ها قدرت بیان مطلب نداشته باشند جامعه در شک و ابهام است

  • شناسه خبر: 145416
اگر قلم ها قدرت بیان مطلب نداشته باشند جامعه در شک و ابهام است

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت :اگر قلمها قدرت بیان مطلب نداشته باشند جامعه در شک و ابهام قرار می گیرد و همه ما در قبال چنین رفتارها مسئول هستیم .

خانه » اجتماعی » اگر قلم ها قدرت بیان مطلب نداشته باشند جامعه در شک و ابهام است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام علی هاشمیان صبح امروز در مراسم افتتاح نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان اظهار داشت :تا ازادی اندیشه ،بیان و مطبوعات در جامعه ای شکل نگیرد دمکراسی مفهومی پیدا نمی کند .

وی بیان داشت :زمانی دمکراسی مفهوم پیدا می کند که مطبوعات خوب عمل کنند و زمانی میتوانند مطبوعات خوب عمل کنند که دسترسی به اطلاعات داشته باشند .

هاشمیان افزود :اگر دسترسی به اطلاعات نباشد شایعات نقش واقعیت را به خود می گیرند و جامعه را دچار چالش می کند مطبوعات اگر ازاد باشند نیروهای امنیتی کارشان راحت می شود .

رئیس شورای شهر رفسنجان عنوان داشت :مسئولین اگر زیر ذره بین مطبوعات قرار بگیرند و خواسته های مردم را انتقال بدهند جامعه راحتتر عمل می کند .

وی تاکید داشت :هر چه که باب نقد را ببندید شک برانگیز می شود ،عقل انسانها طوری طراحی شده که اگر به سمت تقدس گرایی برود باعث می شود مقدس بزرگترین شک را در ذهن مردم ایجاد کند .

حجت الاسلام هاشمیان گفت :اگر مسئولین مورد انتقاد قرار گیرد و پاسخگو باشند شک ها بر طرف می شود استانه تحمل مسئولین باید بالا باشد مطبوعات هم باید مسیر درست را برنامه ریزی کنند .

وی ادامه داد :اگر فضاها و اندیشه های بسته شود ترس حاکم شود قلمها قدرت بیان مطلب نداشته باشند جامعه در شک و ابهام قرار می گیرد و همه ما در قبال چنین رفتارها مسئول هستیم .

 

 

برچسب ها:
حجت الاسلام علی هاشمیان خانه مطبوعات رئیس شورای شهر رفسنجان قدرت بیان نمایندگی خانه مطبوعات در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان