نمایندگی خانه مطبوعات در رفسنجان راه اندازی شد / عکس

  • شناسه خبر: 145383
نمایندگی خانه مطبوعات در رفسنجان راه اندازی شد / عکس

نمایندگی خانه مطبوعات از امروز کار خود را در رفسنجان آغاز کرد.

خانه » آخرین اخبار » نمایندگی خانه مطبوعات در رفسنجان راه اندازی شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی مدیر کل ارشاد استان، فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس ارشاد و فرهنگ اسلامی و رئیس آموزش و پرورش رفسنجان و مدیر روابط عمومی مس سرچشمه و مسئول خانه مطبوعات استان کرمان و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان، نمایندگی خانه مطبوعات در رفسنجان افتتاح شد.

ایمان محمدآبادی در این آیین ضمن خیر مقدم اظهار داشت: اولین نمایندگی خانه مطبوعات استان امروز در رفسنجان رقم خورده است و یک تشکل قانونی در حوزه مطبوعات شهرستان خواهد بود.

وی افزود: جلساتی مختلفی در این راستا برگزار شد گزینه های مختلفی برای راه اندازی این تشکل مطرح شد و آنچه مطلوب بود یک تشکل کاملا قانونی تا بتواند مطالبات خبرنگاران و مطبوعات شهرستان را پیگیری کند.

علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم بیان داشت:یکی از وعده های ما برای خبرنگاران ایجاد خانه مطبوعات بود که با پیگیریهای اداره ارشاد  این مهم شکل گرفت .

وی بیان داشت :راه اندازی خانه مطبوعات یک موضوع و تداوم و حفظ ان هم یک موضوع جداست ،اعضای خانه مطبوعات باید این خانه را پویا و فعال نگه دارند در کنار ان هم انجمن صنفی خبرنگاران که در پیشبرد اهداف اطلاع رسانی شهرستان نقش مهمی دارد در شهرستان پیگیری شود .

اسکندری نسب تصریح کرد :لازمه ادامه فعالیت خانه مطبوعات با وحدت و انسجام صورت می گیرد اگر اعضا با هم تعامل داشته باشند میتوانند تمام خواسته های خود را پیگیری کنند .

لازم به ذکر است دفتر نمایندگی خانه مطبوعات در رفسنجان کار خود را با مسئولیت ابراهیم انوشه و در محل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی آغاز کرد.

 

 

 

برچسب ها:
خانه مطبوعات نمایندگی خانه مطبوعات در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان