ضیافت افطاری خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 145293
ضیافت افطاری خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در رفسنجان / تصاویر

دومین همایش خانوادگی و ضیافت افطاری خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران قم شب گذشته در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » ضیافت افطاری خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، دومین همایش خانوادگی و ضیافت افطاری خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران قم شب گذشته با حضوری خادمین و جمعی از مسئولین تولیت آستان مقدس مسجد جمکران در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

پهلوان زاده استاد حوزه و دانشگاه قم در این مراسم با تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) اظهارداشت : از زمان رحلت پیامبر به بعد امیرالمومنین(ع) خانه نشین می شود دقیقا دومین دهه یعنی ۲۸ سال بعد ،حضرت علی (ع) به حکومت می رسند افراد ان زمان کسانی بودند که از اسلام و دین چیزی نمی دانستند امیرالمونین حاکم چنین حکومتی شد .

وی بیان داشت:تبلیغات سوء اسلامی ان زمان ان قدر بالا رفته بود که وقتی امیرالمومنین در شب نوزدهم ماه رمضان هنگام نماز خواندن ضربت می خورند مردم ان زمان می گفتند مگر امیرالمومنین نماز هم میخواند .

پهلوان زاده افزود :افراد زمان امیرالمومنین کسانی بودند که هیچ ارادتی به فاطمه زهرا (س) نداشتند و جهالت در ان زمان حاکم بود .

پهلوان زاده گفت :مردم ان زمان انقدر جاهل و بی عقل بودند که خرافات و عقاید معاویه را باور می کردند حتی کار به جایی رسید که در کربلا سر امام حسین (ع)را می برند این نشان میدهد که دشمن با تبیلغ سوء می تواند مردم را از راه بیراه کند .

وی با مقایسه کردن دوران زمان امیرالمومنین با انقلاب کنونی تاکید داشت :در استانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم ما امروز در اطاعت پذیری از رهبر چگونه برخورد می کنیم ؟ما که مطیع امام زمانمان هستیم با ولی فقیه مان چگونه برخورد می کنیم ایا مطیع او هستیم .

پهلوان زاده عنوان داشت :نسل دوم و سوم بعد از امام راحل انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند ایا وظیفه ما این نیست که به انها این مسائل را را بازگو کنیم تا با دین اسلام و ارزشهای انقلاب اشنا شوند ایا نمی شود نسل دوم و سوم بعد از امام راحل را فریب داد و بگوییم امام با امریکا مشکلی نداشته است .

وی به خصوصیات بازر خدیجه (س) اشاره کرد و اذعان داشت :ان حضرت ولایت پذیر و از مال و جان خود در راه اسلام گذشت و اولین زن مسلمان بودند .

پهلوان زاده خاطرنشان کرد :اگر به همین وضع پیش برویم همه اتفاقاتی که در عصر پیامبر و امیرالمومنین رخ داد برای انقلاب هم رخ میدهد امروزه مسئولین راست راست می گردند دم از امریکا می زنند و می گویند ما با امریکا مشکلی نداریم چون امام مشکل نداشته است .

وی یاداور شد :اگر کل امریکا را مناره بگیرند و مسجد بسازند بازهم ما باید بگوییم مرگ بر امریکا ،شما حزب الهی ها باید از خواب بیدار شوید و افرادی که انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند بیدار سازید اگر این مسائل را نگوییم مسئول هستیم .

استاد حوزه و دانشگاه گفت : باید بیدار باشیم باید مواظب باشیم خود را نفروشیم امروزه میلیارد میلیارد از پول مردم را میخوردند و دم از اسلام می زنند، اگر پای رهبرمان بایستیم پای اعتقادات و دینمان ایستاده ایم .

وی با بیان اینکه خادمین باید در درون خود انقلاب درونی ایجاد کنند گفت :خادم کسی است که باید همه جا خودش را ببیند و به کمک اسلام بیاید اگر سیاست اسلام زیر سوال برود حکومت تضعیف می شود .

 

 

برچسب ها:
خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در رفسنجان ضیافت افطاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان