هم زمان با میلاد پیامبر (ص) برگزار شد:

رونمایی از قرآن کتابت شده توسط هنرمندان کرمانی

  • شناسه خبر: 14528
رونمایی از قرآن کتابت شده توسط هنرمندان کرمانی

همزمان با ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) از «قرآن» کتابت شده توسط هنرمندان خوشنویس استان کرمان با حضور مسئولین ادارات ارشاد رفسنجان و شهربابک و مسئولین مجتمع مس سرچشمه و تعدادی از خبرنگاران و هنرمندان در شهر مس سرچشمه رونمایی شد. به گزارش “خانه […]

خانه » آخرین اخبار » رونمایی از قرآن کتابت شده توسط هنرمندان کرمانی

همزمان با ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) از «قرآن» کتابت شده توسط هنرمندان خوشنویس استان کرمان با حضور مسئولین ادارات ارشاد رفسنجان و شهربابک و مسئولین مجتمع مس سرچشمه و تعدادی از خبرنگاران و هنرمندان در شهر مس سرچشمه رونمایی شد.

به گزارش “خانه خشتی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، کتابت این «قرآن» نفیس توسط ۳۰ نفر از هنرمندان استان کرمان  از ۲۵ مهرماه به مناسبت هفته خوشنویسی و آتش زدن مسجد جامع کرمان آغاز و آذر ماه امسال به پایان رسید.

این گزارش می افزاید: این مراسم با حضور استاد رضا رینه ای و آقای مجتبی ملک زاده از خطاطان کشوری برگزار شد و چهار هنرمند خوشنویس رفسنجانی مجید طالبی زاده، علی ایزدخواه، رضا ندامتکار و حسین عزیزی درکتابت آن شرکت داشتند.

به گفته آقای انتظاری مبتکر این طرح، برنامه آینده کتابت قران کریم ۶۰۰ صفحه ای توسط هر کدام از این هنرمندان است.

برچسب ها:
رفسنجان رونمایی از قرآن کتابت شده توسط هنرمندان کرمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان