نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :

جنگ اقتصادی امروز روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس را می طلبد

  • شناسه خبر: 145279
جنگ اقتصادی امروز روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس را می طلبد

نماینده مردم رفسنجان گفت: امروز جنگ نظامی نداریم ولی به فرمایش رهبر انقلاب دشمن نسبت به ما جنگ اقتصادی راه انداخته است با روحیه جهای و صلابتی که شماها دارید در این جنگ اقتصادی کمک کنید تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم .

خانه » سیاسی » جنگ اقتصادی امروز روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس را می طلبد

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در گردهمایی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان رفسنجان که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد، با تبریک این روز اظهار داشت :فرماندهان گردان های ۸ سال دفاع مقدس از افتخارات این نظام هستند .
وی بیان داشت :امروز جنگ نظامی نداریم ولی به فرمایش رهبر انقلاب دشمن نسبت به ما جنگ اقتصادی راه انداخته است با روحیه جهای و صلابتی که شماها دارید در این جنگ اقتصادی کمک کنید تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم .
انارکی تصریح کرد :با درایت کامل باید نسبت به جنگ اقتصادی که علیه ما راه انداخته اند مبارزه کنیم ،حضور شما در دوران جنگ این را ثابت کرد که ما می توانیم پیروز میدان باشیم .
وی افزود :امروز همه کهنه سرباز هستیم ،امروزه بعد از ۷۵ سال از جنگ جهانی تکریم خانواده انها انجام می شود و ادامه داد در زمان جنگهای این چنینی یادمان ان زمانها را تکریم می کنند ولی بچه های ما بی ادعا بودند و خالصانه وارد جنگ شدند .
نماینده مردم عنوان داشت :بسیاری ازرزمندگان ما بی ادعا بودند ،انها هیچ حقوقی نمی گرفتند فقط امدند با خداوند معامله کنند امروز در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که نمایندگان در کنار رزمندگان باشند .
وی ادامه داد :دولت و دستگاه های اجرایی باید قوانین مربوط به رزمندگان را در برنامه پنجم و ششم اجرایی کنند ولی به دلیل جابه جایی مسئولین یا نبود بودجه این کار به خوبی صورت نمی گیرد امیدواریم این مهم اجرایی شود .
انارکی گفت :کمیته ای در رفسنجان جهت تشکیل پرونده برای ایثارگران و رزمندگان ایجاد خواهد شد .
وی به جاده مواصلاتی رفسنجان اشاره داشت و یاداورشد :به زودی جاده خنامان تعریض می شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم ،رفسنجان باید بتواند به سهم خود در مس سرچشمه سهیم باشد و مایحتاج روزانه را از بخش شهرستان تولید کنیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان