امام جمعه رفسنجان:

فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود/لزوم درج مطالب دفاع مقدس در کتب دانش آموزان و دانشگاهیان

  • شناسه خبر: 145138
فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود/لزوم درج مطالب دفاع مقدس در کتب دانش آموزان و دانشگاهیان

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: وظیفه داریم وقایع و حماسه های رخ داده در طول هشت سال دفاع مقدس را در کتب دانش آموزان و دانشگاهیان بیاوریم .

خانه » فرهنگی مذهبی » فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود/لزوم درج مطالب دفاع مقدس در کتب دانش آموزان و دانشگاهیان
به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام و المسلمین عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه سوم خرداد یک حماسه ماندگار و ثبت شده در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: تا زمانی که ملت بزرگ ایران وجود دارد هیچ کس این حماسه را فراموش نخواهد کرد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان عنوان کرد: با گرامیداشت این حماسه بزرگ در نقاط مختلف کشورمان طبیعی است که نسل های نو نسبت به این مسئله واقف می شوند و می دانند در دهه شصت و در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام چه کردند.

وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس بیست و چهار روز طول کشید، تصریح کرد: آزاد سازی خرمشهر یک معجزه الهی بود؛ امام خمینی(ره) که حافظ تمامی ارزش های و معنویت در کشور بودند در این خصوص فرمودند” خرمشهر را خدا آزاد کرد” به این معنی که رزمندگان را غرور نگیرد که با توان خود توانستند خرمشهر را آزاد کنند بلکه این کار یک امداد الهی بوده است که رزمندگان توانسته اند این کار بزرگ تاریخی را انجام دهند.

رمضانی پور با تأکید بر اینکه وظیفه داریم وقایع و حماسه های رخ داده در طول هشت سال دفاع مقدس را در کتب دانش آموزان و دانشگاهیان بیاوریم، ابراز کرد: متأسفانه در طول دهه های گذشته وزرات آموزش و پرورش و علوم در این راستا به وظیفه خود عمل نکرده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: برخی چگونه به گسترش سند ظالمانه ۲۰۳۰ می پردازند و حتی در برخی نقاط کشور و در کتابخانه ها نیز این سند نهادینه می شود؛ اما حماسه مربوط به شهید حسین فهمیده باید از کتب دانش آموزان حذف شود.

وی با تأکید بر اینکه باید دست های ناپیدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی را دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی موظف هستند پیدا کنند،گفت: چرا اینگونه حماسه ها از کتب درسی حذف می شوند و چرا باید برخی از سند های ظالمانه در کشور وجودذو نشر پیدا کنند؟

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این حماسه ها بر خلاف عقاید دشمنان نفوذ پیدا کرده در بدنه نظام ماندگار تر خواهد شد و به این منظور رسانه های ارزشمند نیز بیشتر به اینگونه مسائل بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پوردر پایان خاطر نشان کرد: به عنوان طلبه ای که تریبون نماز جمعه رفسنجان را به عنوان یک رسانه در اختیار دارم؛ مطالبه جدی از وزارت آموزش و پرورش و علوم را در خصوص درج مطالب در رابطه با دفاع مقدس در کتب دانش آموزان و دانشگاهیان را خواستارم.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان سند2030 فتح خرمشهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان