شهردار خبر داد :

دومین پارک بانوان در رفسنجان احداث می شود

  • شناسه خبر: 145131
دومین پارک بانوان در رفسنجان احداث می شود

محمدرضا عظیمی زاده گفت :برای رفسنجان وجود یک پارک بانوان کافی نیست و عملیات اجرایی یک پارک بانوان دیگر در این شهر اغاز خواهد شد .

خانه » فرهنگی مذهبی » دومین پارک بانوان در رفسنجان احداث می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ محمدرضا عظیمی زاده عصر امروز در مراسم افتتاح ایستگاه سلامت و مشاور تغذیه در محل پارک بانوان رفسنجان اظهار داشت:در استانه خرداد ماه در ایامی که یاداورهای حماسه سازیهای رزمندگان ما می باشد افتتاح ایستگاه سلامت در این مکان باعث بهبود وضعیت سلامت بانوان ما خواهد شد .

وی بیان داشت :رفسنجان شهری با دیرینه و با اصالت می باشد لذا باید شهروندانی سالم و شاداب در ان زندگی کنند ،ایجاد چنین مراکزی در پارک بانوان می تواند مکمل بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف سلامت باشد .

عظیمی زاده با بیان اینکه ما درشهرداری برنامه های خوبی برای بانوان در دستور کار داریم افزود :برای بهبود وضعیت ورزش و تفریحات سالم برای بانوان برنامه هایی در دستور کار است، اولین فرهنگسرا در محل پارک جوان به عنوان فرهنگسرای” کودک وآینده “به زودی به بهره برداری می رسد .

وی تصریح کرد : بانوان با توجه به نقش و تاثیر بسزایی که در پرورش نسل اینده و تاثیر در تحکیم بنیان خانواده دارند ضروری است که خواسته های انها در شهر براورده شود .

شهردار رفسنجان عنوان داشت :برای رفسنجان وجود یک پارک بانوان کافی نیست ما با هماهنگی شورای شهر عملیات اجرایی یک پارک بانوان دیگر اغاز خواهد شد .

وی تاکید داشت :این ایستگاه در بحث روانشناسی ،تغذیه و سایر بخش های دیگر میتواند برای بانوان موثر باشد با استقرار بخش فرهنگی ،ارتباط بدنه شهرداری با مجموعه نیمی از جامعه می تواند بهتر برقرار شود .

عظیمی زاده یاداور شد :بنا داریم جلسات مشاوره گروهی با حضور مشاوران در بخش های مختلف برای بانوان برگزار و اجرایی شود .

برچسب ها:
پارک بانوان پارک بانوان در رفسنجان شهردار رفسنجان محمدرضاعظیمی زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان