رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان مطرح کرد :

جشنواره شهرستانی مطبوعات در رفسنجان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 145108
جشنواره شهرستانی مطبوعات در رفسنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان خبر داد: جشنواره شهرستانی مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب در آبان ماه در رفسنجان برگزار می‌شود و آرشیو سال‌های ۹۵ و ۹۶ مطبوعات در این جشنواره داوری می شود.

خانه » اجتماعی » جشنواره شهرستانی مطبوعات در رفسنجان برگزار می‌شود

به گزارش خانه خشتی ؛ ایمان محمدآبادی صبح امروز در نشست فرماندار رفسنجان بامدیران مسئول نشریات و پایگاه های خبری شهرستان اظهار داشت : سابقه ی بیش از ۲۰ ساله مطبوعات در شهرستان رفسنجان سیر تکمیلی و رو به پیشرفت خود را می پیماید.

وی افزود: ما مدعی نیستیم که کار ما نواقصی نداشته است بخشی از نواقص قانونی و بخشی غیر قانونی است .
وی بیان داشت :برای بهبود وضعیت نشریات رفسنجان این اراده در دولت به وجود امده است که با فرمانداری نشستی برگزار کنیم و ایرادات خود را بیان نماییم و در پی برطرف کردن ان تلاش کنیم .
محمدابادی تصریح کرد :با سابقه ۲۰ ساله مطبوعاتی در رفسنجان در وهله اول دنبال ان بودیم که یک صنف مطبوعاتی تشکیل بدهیم برای اینکه مطالبات حوزه مطبوعاتی را بیان کنیم در این صنف و تشکل قانونی عنوان می شود .
وی تاکید داشت :برخی رفتارهای ما قانونی است ،برداشت های دیگری اتفاق می افتد که غیر قانونی است ایجاد تنش در جو فرهنگی رفسنجان صورت می گیرد .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان گفت :ما به دنبال راه اندازی خانه مطبوعات هستیم و به این جایگاه رسیدیم که رفسنجان ۳۰ عضو رسمی خانه مطبوعات دارد با ایجاد این خانه بسیاری از مشکلات مطبوعاتی به صورت صنفی حل می شود ما به عنوان دولت پیگیر مشکلات شما هستیم .
وی افزود :بحث یارانه و بیمه مطبوعات از مشکلاتی است که با همدلی و در خانه مطبوعات حل می شود ،در خصوص نماینده در شورای فرهنگ عمومی براساس اخرین دستور العمل از اداره کل عمل خواهیم کرد .
محمدابادی گفت :ایرادی در اگهی های ثبتی بوده است که با جلساتی که با اداره ثبت داشتیم اصلاح شده است در شهرستان روزنامه سراسری نداریم اما اگهی ها را به سطحی می رسانیم که عادلانه توزیع شود .
وی ادامه داد : جشنواره مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب رفسنجان ابان ماه برگزار می شود نشریات در این جشنواره شرکت داده می شوند .

برچسب ها:
جشنواره شهرستانی مطبوعات مطبوعات رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان