خانه مطبوعات ظرف یک ماه آینده در رفسنجان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 145107
خانه مطبوعات ظرف یک ماه آینده در رفسنجان راه اندازی می شود

فرماندار رفسنجان گفت: خانه مطبوعات لازمه شهرستان است،اگر بخواهیم توزیع عادلانه اگهی باشد باید خانه مطبوعات راه اندازی شود و ما پیگیر این موضوع هستیم و کمتر از یکماه دیگر راه اندازی می شود.

خانه » آخرین اخبار » خانه مطبوعات ظرف یک ماه آینده در رفسنجان راه اندازی می شود

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب صبح امروز در نشستی بامدیران مسئول نشریات و پایگاه های خبری شهرستان رفسنجان اظهار داشت :وظیفه ما در برابر مطبوعات صدور مجوز ،حمایت و نظارت است .
وی در خصوص توزیع روزنامه در دکه ها پیشنهاد داد که دکه ها فقط روزنامه و نشریه ها را توزیع نمایند و از فروش دیگر چیز ها خودداری کند و شهرداری هم دکه های متحد الشکلی ایجاد نماید و هر یک از مدیرمسئولان نماینده هر کدام از دکه ها باشند .
اسکندری نسب بیان داشت :این مورد از لحاظ مالی باعث تقویت نشریه می شود ، روزنامه ها باید خودشان مخاطب جذب نمایند ،باید به سمت و سوی کیفیت روزنامه برویم .
وی افزود :عدم وجود خانه مطبوعات باعث می شود که ما نتوانیم با خلافکاران در زمینه نشریه برخورد شود ،خانه مطبوعات لازمه شهرستان است،اگر بخواهیم توزیع عادلانه اگهی باشد باید خانه مطبوعات راه اندازی شود و ما پیگیر این موضوع هستیم .
فرماندار رفسنجان عنوان داشت :خانه مطبوعات کمتر از یکماه دیگر راه اندازی می شود ،در خصوص بحث اشتراک ادارات اعتباری به ما نمی دهند اعتبار فرهنگی مس هم قبل از زمان فرماندار قبلی اقای ملانوری قطع گردیده است .
وی تاکید داشت :در راستای کمک به مطبوعات ما پیگیر هستیم ،اگر نقدی پذیری ما در راستای تخریب نباشد خوب است .
علیار اسکندری نسب یاداور شد :جلسه هم اندیشی امروز برای شفاف سازی است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان