حال و روز بد فرودگاه رفسنجان از دست مسئولین با تدبیرش؟!

  • شناسه خبر: 145048
حال و روز بد فرودگاه رفسنجان از دست مسئولین با تدبیرش؟!

فرودگاه رفسنجان بر خلاف رونق دو سال قبلش ، این روزها حال خوشی ندارد…

خانه » آخرین اخبار » حال و روز بد فرودگاه رفسنجان از دست مسئولین با تدبیرش؟!

به گزارش خانه خشتی ، بر خلاف اتفاق هایی خوبی که نزدیک به دو سال قبل برای فرودگاه رفسنجان رقم خورد و افزایش پروازها و نوید آغاز پروازهای خارجی از این فرودگاه را شاهد بودیم متاسفانه این روزها خبرهای خوشی از ان به گوش نمی رسد.

در یک ماه اخیر از نزدیک به ۱۶ پرواز این فرودگاه تقریبا ۱۰ پرواز کنسل شده است و این کنسل های شدن های پی در پی نارضایتی مسافران را در پی داشته است.

با اینکه هزینه بالایی صرف اماده سازی فرودگاه رفسنجان برای پذیرش پروازهای بین المللی شده است اما متاسفانه همچنان پروازی صورت نمیگیرد و شنیده می شود که حتی مسئولین رفسنجان نیز برای سفرهای خود به تهران از طریق فرودگاه کرمان اقدام می کنند .

مطمئنا رونق فرودگاه رفسنجان در درجه اول حمایت مسئولین این شهر را می طلبد البته خوب است مدیریت مس سرچشمه نیز به عنوان یک پتانسیل قوی در کنار رفسنجان در راستای حمایت از این فرودگاه قدمی بردارد.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی در این باره اظهار داشت: تاکنون در این زمینه پیگیری هایی انجام شده و جلساتی با رئیس هواپیمایی کشور و شرکت هواپیمایی ماهان صورت گرفته است.

وی افزود: با پیگیری ها لازم سعی می کنیم در اولین فرصت ممکن این کار را انجام دهیم.

نماینده مردم رفسنجان در خصوص انجام پروازهای خارجی از فرودگاه رفسنجان نیز بیان داشت: تمامی زیر ساختهای لازم برای این اقدام در فرودگاه رفسنجان تدارک دیده شده و تنها موافقت تهران لازم است و قول صدور مجوز لازم نیز از سوی تهران داده شده است.

انارکی محمدی همچنین در پاسخ به این سوال که علت اینکه شما از فرودگاه کرمان برای پروازهایتان استفاده می کنید چیست مطرح کرد: شاید همین کنسلی ها علتش باشد از طرفی ممکن است ساعت پرواز مناسب نبوده باشد.

 

 

برچسب ها:
تدبیر فرودگاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان