روغن موتور پردیس رفسنجان صادر کننده ۱۱ ساله نمونه در استان

  • شناسه خبر: 145046
روغن موتور پردیس رفسنجان صادر کننده ۱۱ ساله نمونه در استان

شرکت روغن موتور پردیس رفسنجان با سابقه ی ۱۴ ساله ی موفق به کسب عنوان صادر کننده نمونه استان طی ۱۱ سال گذشته گردیده است.

خانه » گزارش‌تصویری » روغن موتور پردیس رفسنجان صادر کننده ۱۱ ساله نمونه در استان

به گزارش خانه خشتی ، شرکت روغن موتور پردیس رفسنجان با نام تجاری پانا واقع در شهرک صنعتی رفسنجان در زمینه تولید روغن موتور و روان کننده ها فعالیت دارد ، این شرکت از سال ۸۲ احداث شده و سال ۸۳ به بهره برداری رسید.

حبیبی مدیر عامل شرکت روغن موتورپردیس رفسنجان از سابقه فعالیت شرکتش می گوید: از انجائیکه رویکرد اولیه سهام داران این شرکت نگاه صادراتی بوده از همان ابتدای شروع کار این نگاه را وسعت دادند و به توسعه بازارهای صادارتی پرداخته و ازسال ۸۳ صادرات را اغاز نمودند .

وی افزود:ما ۱۱ سال صادرکننده نمونه استان بودیم این برای یک صنعت کوچک در شهرستان افتخار افرین است ،تلاش کردیم با اتکای دانش فنی و تثبیت استاندارها ورعایت انها جنس با کیفیتی را به بازار ارائه دهیم  و هم در ابعاد صادراتی و هم بازارهای داخلی باعث تداوم بیشتر این شرکت شویم .

حبینی گفت : محصول روغن موتور پردیس به اقصی نقاط دنیا صادر می شود و عمده ترین صادرات ما به چندین حوزه در کشور افریقا می باشد ،خیلی از برندهای ما در حوزه صادراتی نفوذ کردند ولی فعالیتهای انها کوتاه مدت بوده است .

مدیرعامل روغن موتور پردیس تاکید داشت :بی ثباتی کیفیت محصولات ایرانی در بازارهای داخلی مانع صادرات و تثبت انها خواهد شد نگاه اکثر تولیدکنندگان نگاه کوتاه مدت است ،ما هر گز چنین نگاهی نداشتیم و علت دوام ما همین بوده که با مشتریان خیلی صادق بودیم تثبیت کیفیت و ارتقای ان باعث توسعه و رمز موفقیت ما شد .

وی ادامه داد :دوام و ماندگاری ، برند سازی در کشورهای افریقا باعث رضایت مشتریان ما شده است ، در این پروسه تولید در یک مقطعی به این نتیجه رسیدیم که براینکه به روز باشیم و برای حفظ کیفیت علی رغم مشکلاتی که بر کشور حاکم بود ضرورت داشت تکنولوژی خود را عوض کنیم ما دانش فنی این شرکت را ازخارج وارد کردیم  قرارداد محکمی با خارجیها بسته نشد شرکت خارجی به علت تحریم ،تاسیسات مربوط به نصب و اموزش را انجام نداد .

حبیبی گفت :ما با دانش فنی ماندیم و هیچ اموزشی نداشتیم با همت همکاران سیستم ناشناخته را نصب و راه اندازی کنیم و از سال گذشته افتتاح رسمی ان با  حضور مسئولین صورت گرفت این تکنولوژی نصب شد و مشکلاتش رفع شد .

مدیرعامل روغن موتور پردیس تاکید داشت :برای ما لذت بخش است که خودمان با تاکید بر  دانش خود این سیستم ناشناخته را راه اندازی کردیم ،تا زمان راه اندازی سه سال طول کشید و باعث شد مقروض به بانکها شویم و شرایط بدی برای ما رقم زد ،دو سال مداوم تمام تلاش می کنیم روغن با کیفیت را تولید کنیم تا بدهی بانکها را تسویه کنیم .

وی یاداور شد :تعداد این مجموعه ۷۰نفر هستند ،و یکی از افتخارات ما این است که نیروهای ما  بومی هستند .

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
روغن موتور پردیس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان