مدیرعامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان مطرح کرد :

از تحریم ها وحشت نداریم / طرح مونتاژ رینگ و لاستیک اروند چرخ راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 144897
از تحریم ها وحشت نداریم / طرح مونتاژ رینگ و لاستیک اروند چرخ راه اندازی می شود

مدیرعامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان گفت: این کارخانه کمافی السابق با توانایی بیشتر قدم برمیدارد، از تحریم ها وحشتی نداریم، این شیطنت ها همیشه بوده ما باید خودمان را آماده کنیم.

خانه » اقتصادی » از تحریم ها وحشت نداریم / طرح مونتاژ رینگ و لاستیک اروند چرخ راه اندازی می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ علی احسان مدیرعامل کارخانه  اروند چرخ رفسنجان در حاشیه بازدید خبرنگاران رفسنجان از این کارخانه اظهار داشت :ما اولین واحد توسعه در جنوب کشور هستیم که ظرفیت تولیدمان را از سه سال تا کنون دو برابر کرده ایم .

احسان با بیان اینکه اروند چرخ در سال ۸۲ راه اندازی شده است گفت :این کارخانه شیب و فرازهای بسیار خطرناکی را پشت سر گذاشته است تولید ما در ان سالها به اندازه ۱۵ روز الان بوده است ولی با این حال با دعای خیر پدر و مادرهای کارگران بلند شدیم صبر و حوصله به خرج دادیم .

وی افزود :اولین تامین کننده رینگ به شرکت رنو فرانسه هستیم ،امادگی این را داریم در صورت تحریم با توکل بر خدا و با صبر و استقامت در همان راستای ۸ سال گذشته قدم برداریم ما از تحریم وحشتی نداریم .

احسان خاطر نشان کرد: کارخانه اروند چرخ رفسنجان کمافی السابق با توانایی بیشتر قدم برمیدارد، از تحریم ها وحشتی نداریم، این شیطنت ها همیشه بوده ما باید خودمان را آماده کنیم.

مدیرعامل اروند چرخ گفت :امید داریم رفسنجان به قطب رینگ المینیوم کشور تبدیل شود ،طرح توسعه از ۹۳ شروع شده تا ۹۶ به اتمام رسیده است سه هکتار زمین داریم که برای خط رنگ جدید راه اندازی می شود طرح مونتاژ رینگ و لاستیک ،که کرمان تولید کننده لاستیک است ما تولیدکننده رینگ برای صرف جویی در حمل و نقل این دو تا را اینجا مونتاژ و بار کنیم .

وی ادامه داد :رفسنجان پتانسیل خوبی در حمل و نقل دارد در هیچ کدام شهرهای ایران به جز تعداد محدودی از شهرها ایستگاه ظرفیت ریلی خالی ندارند که این ایستگاه در فاصله ۳۰ کیلیومتری در احمداباد رفسنجان وجود دارد.

احسان بیان داشت :سال اینده امید داریم واحد مونتاژ رینگ و لاستیک با سرمایه گذاری ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان شروع به کار خواهد کرد که با احداث ان برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد می شود ما در طرح توسعه ۱۲۰ نیرو گرفتیم نیروی های ما از ۳۷۶ نیرو به ۵۰۰ نفر رسیدیم .

وی افزود :پروژه الیاژ سازی در تولید برق را در دستور کار داریم که قریب۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری لازم است، طرح تحقیق و توسعه ما کار می کند ،بستر مهیا است و بانکها مساعدت کند تا دو تا سه سال اینده موفقیت هایی بزرگی را پیش رو داریم .

وی بیان داشت :ناامیدی برجامعه حاکم شده است ،چرا نشاط در جامعه را مطرح نمی کنیم و اطلاع رسانی نمی شود و همیشه دم از ناامیدی می زنیم که جوانان بیکار هستند و اشتغال نیست .

احسان تصریح کرد : رسالت شما بالاست، چرا نباید بگوییم با وجود ضعف اقتصادی حاکم شده بر جامعه اما اروند درحال توسعه است و سایر واحدهای که در حال تولید است این موارد را نشان بدهیم تا جامعه شاد شود .

مدیرعامل اروند چرخ عنوان داشت :از موفقیت هایی که بعد از تحریم ها به وجود امده باید صحبت شود ایا می دانید ما تحریمها را به فرصت تبدیل کردیم ایا می دانید ما دیگر شمش وارداتی مصرف نمی کنیم.

وی تاکید داشت : اروند چرخ ۵۰۰  نیروی رفسنجانی دارد ،باعث افتخار است که در رفسنجان کارخانه اروند چرخ را داریم ،رمز بقای اروند در ساده گرفتن کارهای مشکل بود .

احسان گفت :سنگین ترین کارها را ما در اینجا به ساده ترین روش انجام می دهیم  ،در برگشت جنس غیر استاندارد از خودروسازها صفر هستیم این برگ موفقیتی است برای همه ،بیشتر جوانان رفسنجانی در این جا فعالیت دارند .

وی تاکید داشت :ما سیاسی نیستیم ،هیچ رسالتی بالاتر از تلاش نیست ،باید کیفیت کالای ایرانی را بالا برد تا با کالاهای دنیا قابل رقابت باشد مطبوعات باید تلاش کنند و از واحدهای موفق تبلیغ کالا نمایند اطلاعات انها را عرضه کنید .

احسان یاداور شد :در رفسنجان فعالیتهای بسیار خوبی می شود به همان نسبت هم فعالیتهای ضعیفی هم دنبال خواهد شد ،یک سوم مرغ استان در رفسنجان تولید می شود بایداطلاع رسانی شود تا مردم بدانند همش  نگوییم اب نیست کشاورزی رو به سقوط است .

وی خاطرنشان کرد :اینهمه جوان بیکار داریم ولی بیشتر مایحتاج ما از یزد وارد می شود مثلا تولید نان بربری در رفسنجان نیست در حالیکه می شود ان را در رفسنجان تولید کرد .

 

برچسب ها:
تحریم ها علی احسان کارخانه اروند چرخ رفسنجان مدیر عامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان مونتاژ رینگ و لاستیک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان