دومین گردهمایی خیرین و حامیان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 144880
دومین گردهمایی خیرین و حامیان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان برگزار شد / تصاویر

دومین گردهمایی خیرین و حامیان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان روز گذشته در سالن همایش دانشگاه ولیعصر برگزار شد .

خانه » فرهنگی مذهبی » دومین گردهمایی خیرین و حامیان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان برگزار شد / تصاویر

 

به گزارش خانه خشتی ؛ عصر روز گذشته  دومین گردهمایی خیرین و حامیان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه ، بخشدار ، رئیس اداره راه و شهرسازی و جمعی از خیرین و هیات امنای این موکب در سالن شهید پرتوی دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور در این مراسم اظهار داشت :دستگاه امام حسین (ع) به گونه ای است که نه تنها ملائک و انسیان در محضر و رکاب ان حضرت هستند حتی پیامبر هم در رکاب ان حضرت هستند .

وی بیان داشت :زیارت کربلا مهم و هدف می باشد ،برای کربلا و برای اقایمان هر چه خدمت بکنیم کم است ،خدمت برای امام حسین بهت جهانی را به وجود می اورد .

رمضانی پور تصریح کرد :کربلا پیر و جوان ،مریض و غیر معلول بر نمی دارد همه فعالیت می کنند اگر رفسنجان ما انجا درخشید به خاطر معرفت و شناخت مردم و خیرین است .

وی افزود :جایگاه خاتم الانبیا با قدمت کمی دارد با همه ظرفیتها خوب عمل کرده است برای امام حسین ابرو دادن هم اشکالی ندارد رفسنجان در همه جهات حتی در صورت نداشتن هم کمک کردند .

امام جمعه عنوان داشت :قدم برداشتن در کربلا ثبت شده است،چون نیات پاک شماها باعث عظمت شده است ،بیش از ۹۰۰ میلیون تومان برای زائرین هزینه شده امسال هم با کمی محصول باید از ظرفیتهای دیگر در این راستا استفاده کرد .

وی تاکید داشت : در راه امام حسین خرج کردن هیچ اسراف نیست ،اگر امکانات نباشد این همه عظمت برای کربلا نمی امدند و این به نفع شیعه نیست ،این هزینه ها، سرمایه گذاری معنوی می باشدکه پایه ها و اعتقادات دینی ما تقویت می کند .

 

علی بابایی مدیر موکب خاتم الانبیاء رفسنجان نیز با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان اظهار داشت :مبلغ کلی جمع اوری توسط خیرین و حامیان ۳۰۰ میلیون تومان می باشد که این مبلغ برای ملزومات موکب استفاده شده است .

وی بیان داشت : هدایای نقدی و غیر نقدی خیرین توسط ۱۶ دستگاه  تریلی و کامیون به کربلا اعزام گردید و به مدت دوازده روز بین زائرین توزیع گردید .

بابایی تصریح کرد :امید داریم امسال هم مثل همیشه پشتیبان موکب باشید و دست ما را رها نکنید .

محسن فصیحی هرندی معاونت فرهنگی دانشگاه لی عصر (عج) نیز  اظهار داشت :امروزه کسب و کار دیگر متعلق به دستگاه دولتی نیست بخش خصوصی و افراد با ایده در این زمینه مهم هستند و حرف به میان می اورند .

وی بیان داشت :افراد با دانش خود فرایندها را تبدیل به محصول می نمایند هم در زمینه سخت افزاری و هم نرم افزاری ،اینده و هم اکنون دست انسانهای کارافرین است تک تک شماها می توانید انسان های کارافرین  باشید .

معاونت فرهنگی دانشگاه افزود :همه باید بدانیم صرف دانش و محفوظات زیاد به کار نمی اید ،اکثر شماها با تلاش و کوشش و در جاهایی که می توانید تجربه های علمی خود را بروز بدهید دانشگاست .

برچسب ها:
اربعین دومین گردهمایی خیرین و حامیان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان