افتتاح کارگاه خیاطی خیریه کوثر

  • شناسه خبر: 14485
افتتاح کارگاه خیاطی خیریه کوثر

هم زمان با شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس شورای شهر و رییس اداره بهزیستی رفسنجان، کارگاه خیاطی خیریه کوثر با هدف اشتغال زایی برای جوانان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار خانه خشتی، در این مراسم حجت الاسلام رمضانی ضمن استقبال از این اقدام […]

خانه » آخرین اخبار » افتتاح کارگاه خیاطی خیریه کوثر

هم زمان با شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس شورای شهر و رییس اداره بهزیستی رفسنجان، کارگاه خیاطی خیریه کوثر با هدف اشتغال زایی برای جوانان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، در این مراسم حجت الاسلام رمضانی ضمن استقبال از این اقدام خیرخواهانه بزرگ و ارزشمند، گفت: راه اندازی این کارگاه علاوه بر اشتغال زایی و افزایش تولید، موجب امیدواری در جامعه خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به ایجاد روحیه تلاش و تولید و کار در جامعه و در میان جوانان، تصریح کرد: فعالیت های خیریه الگوی رفتاری بسیار خوبی برای دیگران است تا با نیتی پاک زمینه را برای اشتغال نیازمندان توانمند فراهم کنند و شاهد شهری پر تلاش باشیم.

محسن اسماعیلی از اعضای خیریه کوثر نیز در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به سابقه درخشان خیریه کوثر از سال گذشته، گفت: خیریه کوثر از دی ماه ۹۰ با هدف در آمدزایی به منظور تهیه جهیزیه و مواد غذایی برای نیازمندان تأسیس شد و تاکنون با همکاری بانوان شهرستان، موفق به برگزاری دو نمایشگاه در گلستان امین بوده است.

وی هدف از ایجاد کارگاه خیاطی را اشتغال زایی در کنار ایجاد درآمد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر با همکاری اداره بهزیستی، ۲۰ چرخ خیاطی جهت ایجاد شغل برای ۲۰ نفر تهیه شده است و قصد داریم در آینده ای نزدیک ظرفیت آن را به ۳۵ نفر افزایش دهیم.

اسماعیلی ادامه داد: هزینه تجهیز و راه اندازی این کارگاه به طور کامل توسط خیرین خیریه کوثر و با همکاری خیریه گمنام رفسنجان پرداخت شده است که در مرحله اول دوخت البسه کارکنان شرکت مس سرچشمه را به عهده خواهند گرفت.

برچسب ها:
افتتاح کارگاه خیاطی خیریه کوثر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان