بازدید خبرنگاران از ۵ واحد تولیدی در شهرک صنعتی رفسنجان / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 144697
بازدید خبرنگاران از ۵ واحد تولیدی در شهرک صنعتی رفسنجان / گزارش تصویری

خبرنگاران رفسنجانی از ۵ واحد تولیدی شهرک صنعتی این شهر بازدید کردند.

خانه » آخرین اخبار » بازدید خبرنگاران از ۵ واحد تولیدی در شهرک صنعتی رفسنجان / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، با هماهنگی انجمن کارآفرینان شهرستان رفسنجان روز گذشته تور رسانه ای بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی رفسنجان برگزار شد.

در این بازدید بابک فارسی مدیر عامل انجم کارآفرینان و خبرنگاران هفته نامه های شایورد، سرمه بیداری، کوثر کویر، دوهفته نامه سمن، نماینده صدا وسیما و پایگاههای خبری خانه خشتی و روراستی حضور داشتند.

واحدهای روغن موتور پردیس، پارس گرانیت(تولید کننده سنگ های گرانیت مصنوعی)،  آبرسانان( تولید کننده لوله) ، صنایع روشنایی آرمان نور افروز(مونتاژ لامپ) و کارخانه اروند چرخ رفسنجان تولید کننده رینگ خودرو مورد بازدید قرار گرفتند.

مجید میرزایی مدیر شرکت خدماتی شهرک صنعتی رفسنجان در آغاز این بازدید در جمع خبرنگاران از شرایط کنونی شهرک سخن گفت و بیان داشت: از ۳۰۰ هکتار مجتمع صنعتی ۲۰۰ هکتار ان اجرایی شده ، بر روی ۲۰۰ هکتار قریب به ۱۰۰ پروانه بهره برداری صادر شده است از این تعداد ۷۰ پروانه فعال هستند و فعالیت می کنند .

میرزایی تصریح کرد :۳۰ واحد صنعتی یا تعطیل شده اند یا به صورت نیمه تعطیل هستند یا ساخته نشده اند و یا در حال ساخت می باشند .

وی افزود :از ۷۰ پروانه فعال قریب صد هکتار مجتمع را اشغال کرده اند سی هکتار زمین خالی در شهرک صنعتی داریم که اماده بهر برداری جهت درخواست زمین می باشد همه زیرساختهای ان اماده است ۷۰ هکتار هم از فضای سبز شهرک را تشکیل می دهد .

میرزایی بیان داشت :قریب ۳ هزار نفر کارمند در مجتمع صنعتی مشغول به کار هستند از سال ۹۲ شهرک به بخش خصوصی واگذار شده و خود واحد های صنعتی شرکتی به نام شرکت خدماتی صنعتی رفسنجان به ثبت رسانده ایم .

وی اذعان داشت :این شرکت هفت عضو اصلی و بقیه جزو عضو شرکت هستند و وظیفه این شرکت هزینه های جاری شرکت را پوشش می دهد ۳۶ نیرو در این شرکت کار می کنند هزینه های عمرانی بر عهده خود شرکتهای صنعتی می باشد .

مدیر شهرک صنعتی گفت :در این شهرک دو موتور ابکشی وجود دارد که اب را تامین می کنیم ،هدف خدمات در این شهرک،  کمک به کار و کارگر می باشد مراکز بهداشتی و دندان پزشکی تمام خدمات پزشکی بیماران در این شهرک را با حداقل هزینه پوشش می دهد .

وی ادامه داد :صدور بارنامه فعال شده است؛زیرساختها این شهرک به ۳۰ سال پیش بر می گردد طراحی لوله های اب و منابع هوایی و زمینی مربوط به گذشته است زیرساختهای ما پوسیده است که برای اب شرب باید بازسازی شوند .

میرزایی خاطرنشان کرد :وضعیت شهرک انطور که باید خوب باشد خوب خوب نیست برخی کاگران زیر ظرفیتی ۶۰ درصد کار می کنند این مشکل مربوط به رفسنجان نیست و کل کشور را در بردارد .

 

وی در خصوص سوال اینکه برنامه ریزی شهرک برای سال حمایت  کالا ایرانی به چه شکل بوده است گفت :ما در برنامه هیات مدیره قرار داده ایم  که یک نمایشگاه در داخل شهرک راه اندازی شود که کلیه واحدهای مستقر در شهرک محصولات تولیدیشان را داخل نمایشگاه قرار دهند تا در معرض دید و خرید هموطنان قرار گیرد .

لازم به ذکر است برپایی تور رسانه ای بازدید از واحدهای شهرک صنعتی در رفسنجان در راستای تقویت رابطه رسانه و صنعت در شهرستان با هماهنگی انجمن کارآفرینان شکل گرفته و تداوم خواهد داشت.

در ادامه گزارش تصویری کامل این بازدید را مشاهده نمایید:

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان