سعید قاسمی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم رفسنجان مطرح کرد :

تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی در کشور را در هم می کوبیم

  • شناسه خبر: 144613
تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی در کشور را در هم می کوبیم

سردار قاسمی گفت :ما بر انیم که آخرین میخهای خود را بر تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی در این مقطع بکوبیم ،ما باید بر علیه این نسل اختلاس کن مقابله کنیم .

خانه » سیاسی » تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی در کشور را در هم می کوبیم

به گزارش خانه خشتی ، سعید قاسمی شب گذشته در مراسم یادواره شهدا مدافع حرم شهرستان رفسنجان در مسجد امام علی(ع) این شهر اظهار داشت :باید جشن بسیار شگفت انگیزی بگیریم برای پیروزی سردار سلیمانی و این پیش بینی رهبری درست از اب درامد و بایدبه کوری دشمنان این جشن را با شکوه برگزار کنیم .

وی بیان داشت :از نهضت بزرگ انقلاب چهل سال می گذرد و نسل چهارم روی کار امده و این نسل چهارم مشکلات زیادی برای ان مترتب است.

قاسمی به اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ در کشور اشاره کرد و بیان داشت: در کتب درسی و دانشگاهی ما از هر انچه درانقلاب اتفاق افتاده است هیچ نیست ، در این چند سال اخیر یک مقدار از روح مبارزه هم در کتب بود با حذف درس حسین فهمیده از بین برده رفته است در تعهد یهودی ۲۰۳۰ که  مسئولین به امریکائیها دادند انها به مسئولین ما گفتند باید دروس تروریست پروری که یکی از ان درس حسین فهمیده است را بردارید و برداشتند چون اسرائیل ها از این بدشان می امد .

قاسمی تصریح کرد :اسرائیل ها و امریکائیها با همه چی کار دارند از کشاورزی ما گرفته تا فرهنگ ، در این چهاردهه جوانان ما  خیلی چیزها را نمی دانند .

وی عنوان داشت :این جماعت سینه چاک همان نهضت ازادیخواهان هستند که هر جور شده می خواهند مسالمت امیز اتفاقات به قبل از انقلاب برگردد انها باید نسبت به عملکرد خود جواب بدهند این جواب هم الان دیگر دیر شده اگر همه اینها را جمع اوری کنید انها چقدر بی عقل هستند که باز هم هرچه می گویند ما نوکریتیم بازهم نسبت به انها واکنش مقابله به مثل می کنند.

قاسمی تاکید داشت :سری اول اصلاحات توسط امام راحل که امریکائها روی انها اتفاق نظر داشتند حذف شدند ،بار دوم رقابت بین سازمان مجاهدین خلق و رئیس جمهوری بعدی بنی صدر از ۱۲ میلیون رای ۱۱ میلیون رای اورد این رئیس جمهور با مسعود رجبی الان در فرانسه به سر می برد تا این جا هیچ وقایعی از این اتفاقات در کتب درسی نیست .

وی ادامه داد :رئیس جمهوری بعدی شهیدان باهنر و رجائی بودند که نگذاشتند بماند کسی که رجائی پشت سرش نماز میخواند عامل در امد تا پایان جنگ اوضاع دست اقایی افتاد که در حصر به سر می برد عملکرد اینها جداگانه تا فتنه ۸۸ قابل بررسی است که ایا به حرف امام گوش کردند یا نه و چقدر خون دل به رهبری دادند که ان زمان رئیس جمهوری بودند و همه کاره و قدمی در جهت فرامین حضرت امام(ره) برای کمک به جبهه ندادند .

قاسمی خاطرنشان کرد : در داستان قطعنامه ۵۹۸ اولین برجام مقدماتی شکل گرفت و برما تحمیل شد ،به امام گفتند ادامه ندهد جنگ را  تمام کند، انها حرف گوش نکردند و سه روز بعد ازپذیرفتن قطعنامه دوباره به ما حمله شد و حرف امام راحل اینجا درست درامد که به دشمن نمی شود اعتماد کرد بدتر از روزهای جنگ به کسی رحم نکردند .

وی اذعان داشت : تجربه نشان میدهد که امام راحل بارها در سخنان خود به ما تذکر داده است که امریکا قابل اعتماد نیست و فریب او را نخوریم ولی افسوس ،در خصوص مرصاد و وقایع ان در تاریخ چیزی نیست .

قاسمی عنوان داشت :جمعیتی کلاش دوباره رئیس جمهور شدند و درها را به روی امریکائها باز کردند مدلی که با رویکرد امام مغایرت داشت نهادینه کردند و بدحجابی که انها نهادینه کردند نشات گرفته از این الگو و مدل استکبار ستیزی است  .

وی بیان داشت :سندهای متدون انقلاب را رها کردیم و به خاطرات انها در این دوران پرداختیم ،اصل قضیه را ول کرده ایم از این دست مطالب زیاد دارد ،اگر زیاد پیش برویم باید کتابی بنویسیم به عنوان یکصد انحراف از انقلاب .

سردار قاسمی ادامه داد : خون حسین فهمیده ،شهید حججی و شهید مدافع حرم پپسی کولا کولا نیست که ریخته شده باشد خون انها ثارلله است ، چرا باید خون شهدا به دست چنین افرادی پایمال شود .

وی عنوان داشت :اینها به مانند خدایگان شده اند که نفوذ پیدا کرده اند ،بچه ها ما را با یک کلید فریب دادند و مثل ریگ دروغ گفتند و مردم هم باور کردند ،هر چه حضرت اقا فرمودند نروید گفتند نه باید برویم چون اینها میوه های هم ولایتی شما هستند ،رفتند و یک برجام که مطلبی دروغین بود شکل گرفت بااشتراکات داخلی ۵۹۸ دیگر دیگر (برجامی ۲ )شکل گرفت و بر ما تحمیل شد .

سردار قاسمی به اثرات برجام اشاره داشت و گفت :امروز جامعه ما نمی خواهد حرفهای انها را بشنوند ،در طول انقلاب جریانات انحرافی زیادی شکل گرفت که وقیح تر از برجام چیزی نبود که ابروی ملت را زیر سوال بردند .

وی افزود :دلار افزایش یافته است انها خودشان را به نادانی زدند و تلویزیون در مورد مسائلی چون ریزگردها صحبت می کند بعد ازنمایش برجامی امروز خوارج زمان ما هزینه اشتباهشان را به امام جامعه تحمیل می کنند تاریخ تکرار می شود  چون جامعه نمیخواهد حرفهایی که از انها هنوز سالی نگذشته است بشنود .

سردار قاسمی گفت :برجام جزو قویترین جریان انحرافی است چون یک نفر سفت و محکم از این تفکر که غده سرطانی است برای انقلاب از حیث لیدر و معمار بزرگ ایران مصداق امریکائی است حمایت کرد اشراف زدگان ونجومی خوران روی کار امده اند .

وی افزود :مردم با این جریان چه باید بکنند ایا میخواهید ادامه دهید؟ دیگر حق نداریم از گرانی حرف به میان اوریم ،بر این اعتقادیم که مرگ سیاسی این جماعت و تفکرآنان فرا رسیده است.

سردار قاسمی در ادامه گفت: در رفسنجان به عنوان امت حزب الله رسما اعلام می کنم پایان موجودیت اصلاحیون و اصلاحیات امریکائی که علمدار ان یک نفر بوده و اینها میوه های شجره ان درخت هستند اعلام می کنیم .

وی افزود :همه کسانیکه حرف ولی را گوش نکردند اینکه گفتند اگر برجام را پاره کردند ما اتیش می زنیم فردای آن امدند گفتند مگر منقل است که ما اتش بزنیم نمی گذاشتندصحبت رهبر خشک شود فردایش این حرفها را زدند ،اگر پنجه های این نظام بتواندیک قوه قضاییه صالحی تشکیل بدهد همه اینها را خفت می کنیم .

وی ابراز داشت :اینجا رسما به امت اصلاحات اعلام می کنیم پایان موجودیت انها را ،پرچم منافقی را باید اتش زد که اصلاحات امریکائی را تجویز کردند الان هم این تفکر در کل دانشگاه ها ریشه دارد .

سردار قاسمی گفت :بیشتر اساتید در دانشگاه های ما غرب گرا هستند در این دوره همه حواسشان ،نفاق پیچیده است ،نفاق راه رفتن مورچه ای بر روی سنگ سیاهی در شب تاریک است .

وی افزود :ما بر انیم که اخرین میخهای خود را بر تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی در این مقطع بکوبیم انشالله ،ما باید بر علیه این نسل اختلاس کن مقابله کنیم .

 

 

برچسب ها:
اصلاحات تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی سردار سعید قاسمی سعید قاسمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان