برگزاری نمایشگاه چرم عتیق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 14453
برگزاری نمایشگاه چرم عتیق در رفسنجان

نمایشگاه چرم عتیق، عصر دیروز در محل نگارخانه فرهنگ آغاز به کار کرد. به گزارش خبرنگار خانه خشتی،  افتتاحیه این نمایشگاه که در آن آثار چرم یکی از هنرمندان رفسنجانی به چشم می خورد، عصر روز گذشته با حضور فرماندار و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد. در […]

خانه » آخرین اخبار » برگزاری نمایشگاه چرم عتیق در رفسنجان

نمایشگاه چرم عتیق، عصر دیروز در محل نگارخانه فرهنگ آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی،  افتتاحیه این نمایشگاه که در آن آثار چرم یکی از هنرمندان رفسنجانی به چشم می خورد، عصر روز گذشته با حضور فرماندار و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد.

در این نمایشگاه که از ۷ بهمن ماه به مدت یک هفته دایر می باشد، انواع کیف و کمربند چرمی، جلد قرآن و دفتر، کوسن، دست بند و قاب عکس و قاب آینه و وسایل تزیینی و دیوار کوب با استفاده از چرم های گاو، بُز، شترمرغ با طرح های پوست کروکودیل و مار به نمایش گذاشته شده است.

به گفته خانم محدثه کاظمی برگزار کننده نمایشگاه، کلیه آثار موجود با رعایت دقت و ظرافت و توسط دست تهیه شده است و پس از پایان نمایشگاه، امکان آموزش آن برای علاقمندان فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است که محدثه کاظمی از هنرمندان رفسنجانی دارای کارشناسی ناپیوسته از دانشگاه هنر شیراز می باشد که از سال ۸۵ فعالیت های چرمی خود را آغاز و تاکنون در بیش از ۱۰ نمایشگاه داخلی و خارج استان شرکت کرده است.

برچسب ها:
برگزاری نمایشگاه چرم عتیق در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان