فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد :

روحیه شهدا ایستادگی در مقابل دشمن است

  • شناسه خبر: 144330
روحیه شهدا ایستادگی در مقابل دشمن است

سرهنگ علی سلطانی گفت : یک جناح در ایران نگاه غرب گرایانه دارد فکر می کند ارتباط باید با غرب باشد مشکل حل می شود،نگاه شهدا این است در مقابل دشمن ایستادگی کنیم .

خانه » فرهنگی مذهبی » روحیه شهدا ایستادگی در مقابل دشمن است

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ علی سلطانی عصر روز گذشته در یادواره شهید علی معصومی اظهارداشت :اصل در یادواره های این است که هر ساله این یادواره ها برگزار شود و خود شهید همه ما را دعوت کند .
وی بیان داشت :اگر شهدا بپرسند بعد از ۴۰ سال از انقلاب در قبال انها چه کردیم و مسئولیت ما در قبال انها چیست چه باید بگوییم ،شهید علی معصومی و شهدای عزیز شهدای مظلومی که سرنوشتشان معلوم نیست و گمنام هستند با این مظلومیت که شهدا رفتند سوال اینجاست که ایا ما خوب عمل می کنیم یا نه .
سرهنگ سلطانی افزود :دشمنان علیه ما در ماهواره ها سم پاشی کرده اند جوانهای ما را از ما گرفته اند ،شهید در ان زمان اما و اگر نیاورد و گوش به فرمان امام راحل بودند .
وی عنوان داشت:وقتی نایب امام به ما می گوید که این کار را انجام دهید با این ظرافت، حرف گوش می کنیم یا اما و اگر می اوریم ،در فضای مجازی ما کاری می کنیم که نسل جوان را از ما می گیرند می خواهیم یک شبکه داخلی راه اندازی کنیم همه دادمان در می اید .
فرمانده سپاه رفسنجان ابراز کرد :امروز دلار بالا و پایین به مردم فروخته می شود مردم بدبخت می شوند امروز رهبری به من مسئول به عنوان نظامی می گوید ما باید امادگی دفاعی را ۱۰۰ درصد داشته باشیم ما باید بگویم چشم ،ما حرف برای گفتن در برابر قدرتهای جهان داریم ،امروز رهبری می فرماید اگر می روید در خصوص برجام صحبت می کنید امریکا با اون وضعیت خود همان امریکاست اقا فرمودند امریکائیها قابل اعتماد نیستند ما چقدر حرف رهبری خود را گوش کردیم .
وی ادامه داد :چرا در تشکیلات نظامی و دولت ما این اتفاق می افتد چرا اما و اگر می اوریم ،یک جناح در ایران نگاه غرب گرایانه دارد فکر می کند ارتباط باید با غرب باشد مشکل حل می شود،نگاه شهدا این است در مقابل دشمن ایستادگی کنیم .
سرهنگ سلطانی گفت :شهدا در دوران دفاع مقدس سختی هایی زیادی کشیدند اما رعایت کردند که امامشان چی گفت ،انها در دوارن جنگ اسراف نمی کردند ولی امروز چی ما چکار می کنیم ،امروز شرم میدانیم که حقمان است و تجمل گرا شده ایم اگر روحیه مقاومت برگردد ابرقدرت دنیا خواهیم شد .
وی خاطرنشان کرد :سوریه و لبنان از ما خط و الگو می گیرند ، این نظام شعیه و شهدای ما در کشورها الگو شده اند اما خودمان باور نداریم ،روحیه مقاومت و دفاع مقدس جمهوری اسلامی را به ابرقدرت جهانی تبدیل می کند .
سرهنگ سلطانی تاکید داشت :مقام معظم رهبری در خصوص برجام فرمودند که با اروپائیان نمیشود اعتماد کرد مسئولین در یک امتحان سخت قرار دارند نباید عزت جمهوری اسلامی بر باد برود .
وی یاد اور شد :به جای وادادگیها باید در مقابل دشمن ایستاد اگر من مسئول به وعده های قران و خدا به ما داده است اعتماد داشته باشیم میتوانیم در مقابل دشمن پیروز باشیم وادادگی به دشمن مورد رضایت شهدا نیست .

برچسب ها:
ایستادگی روحیه شهدا سپاه رفسنجان سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان