رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 14417
رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان + عکس

صبح امروز مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان با حضور مسئولین شهر و مردم هنر دوست رفسنجان در عمارت گلستان امین برگزار شد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،در این مراسم که به همت مدیریت سینما امین رفسنجان برگزار شده بود، پورمحمدی فرماندار رفسنجان از ساخت مجموعه امین به عنوان یکی از کارهای […]

خانه » رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان + عکس

صبح امروز مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان با حضور مسئولین شهر و مردم هنر دوست رفسنجان در عمارت گلستان امین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،در این مراسم که به همت مدیریت سینما امین رفسنجان برگزار شده بود، پورمحمدی فرماندار رفسنجان از ساخت مجموعه امین به عنوان یکی از کارهای بزرگ انجام شده در رفسنجان یاد کرد و گفت: رفسنجان یکی از شهرستان های جنوب شرق می باشد که امسال موفق به نمایش فیلم های فجر شده که امیدواریم این کار فرهنگی با استقبال مردم باعث پیشرفت شهرستان شویم.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: با ادامه ساخت و ساز در دانشگاه ولی عصر (عج) و آزاد، امیدواریم با ادامه تلاش و فعالیت های فرهنگی در سال های آتی، مقدمات برگزاری تئاتر فجر را در رفسنجان و در این دو دانشگاه داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستانهای رفسنجان و انار نیز ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، هنر را یکی از ابزارهای توانمند و کاربردی دانست و گفت: امروزه در قالب فیلم، پوستر و نقاشی باید مسائل و مشکلات را به تصویر بکشیم. با توجه به اینکه در حال حاضر ابزار هنر در جهت منفی و به منظور انحراف جوانان استفاده می شود، وظیفه ماست که به درستی از این ابزار استفاده کنیم و باعث کاهش اختلالات اجتماعی شویم.

دکتر آذین انقلاب اسلامی ایران را یک را انقلاب فرهنگی دانست و افزود: با وارد شدن در مسائل هنری نباید نسبت به قضایا بی تفاوت باشیم و در دهه ای که بنام دهه انقلاب اسلامی در پیش داریم به جوانان آثار انقلاب را معرفی نمائیم.

مشاور فرماندار نیز در این جلسه، با اشاره به برگزاری این رویداد هنری در رفسنجان، بیان کرد: جایگاه هنر بر کسی پوشیده نیست و فراگیری هنر سینما با اکثر هنرها قابل مقایسه نمی باشد. سینما تکرار پذیر است و بارها به نمایش گذاشته شده و به علت وسعت مخاطبین اثرگذار است و باعث ارتقای فرهنگ اسلامی و ملی می شود.

وی خاطر نشان کرد: فیلم های فجر در سال های گذشته در تهران و برخی استان ها برگزار می شد، اما هم اکنون با همت بزرگ خانواده امین که بانی این مجموعه بودند وفرماندار، شورا، اداره ارشاد و نماینده محترم این کار انجام شد و به موازات جشنواره فیلم فجر در تهران، این رویداد و هنر بزرگ را در رفسنجان شاهد خواهیم بود.

محمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه که به عنوان حامی مالی جشنواره فجر در رفسنجان در این مجموعه حاضر بود، هماهنگی و وحدت تمامی دستگاههای دولتی را در راستای کارهای فرهنگی در شهرستان مهم دانست.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جشنواره فیلم فجر خانه خشتی ده فجر رفسنجان رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان سی و یکمین فلم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان