امام جمعه رفسنجان:

روحیه انقلابی ضامن نظام است / فرد انقلابی دولت در سایه را باور نمی کند

  • شناسه خبر: 144126
روحیه انقلابی ضامن نظام است / فرد انقلابی دولت در سایه را باور نمی کند

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبر فرزانه انقلاب بر ترویج روحیه انقلابی تاکید دارند، این روحیه حفظ نظام و انقلاب را ضمانت می کند.

خانه » فرهنگی مذهبی » روحیه انقلابی ضامن نظام است / فرد انقلابی دولت در سایه را باور نمی کند

به گزارش خانه خشتی  ، حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در دیدار با جانشین فرمانده و نماینده ولی فقیه و مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه شهرستان رفسنجان که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در دفتر وی انجام شد ، اظهار داشت: جامعه ما نیازمند به کار اعتقادی است لازم است در این سرمایه گذاری شود و ضرورت دارد دوره های مباحث اعتقادی بصورت جذاب و با برنامه برای اقشار مختلف برگزار شود.

وی آموزش و فراگیری احکام را ضروری برشمرد و گفت: اخلاق ارزشمند است و در کنار آن اگر احکام منسجم و پیوسته آموزش داده شود ضرورت و اهمیت دارد.

رمضانی پور بر ترویج انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن را ضروری برشمرد و گفت: این نظام به سادگی بدست نیامده برای ان خون های پاک و سرمایه های عظیم اهدا شده اگر فکر انقلابی ترویج نشود ضربه بزرگی به نظام خواهد بود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب بر ترویج روحیه انقلابی تاکید دارند، این روحیه حفظ نظام و انقلاب را ضمانت می کند.

وی افزود: فرد انقلابی جایگاهها را می شناسد و درک می کند و هر سخنی را براحتی نمی پذیرد و دولت در قدرت و دولت در سایه را باور نمی کند.

رمضانی پور در ادامه به پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در کشور اشاره کرد و گفت: در صورتی که بها بیشتری به این مهم می دادند تمام پروژه های مانده کشور را سپاه انجام میداد.

وی تصریح کرد: سپاه توان بالایی دارد و تنها کار نظامی هدف از تشکیل آن نیست ، بی منتی ها زیاد است اما سپاه توجهی نمی کند و کار خودش را انجام می دهد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان