مشاور رسانه ای وزارت صنعت ،معدت و تجارت مطرح کرد :

همه باید از طریق رسانه وفاق ملی ایجاد کنیم

  • شناسه خبر: 144120
همه باید از طریق رسانه وفاق ملی ایجاد کنیم

سونیا پور یامین گفت :امروز روزی است همه باید از طریق رسانه وفاق ملی ایجاد کنیم ،امروز روزی است که باید بخش خصوصی را بیاورید تا عرق ملی در مردم بالا ببرید اجازه ندهید در رسانه ها بخش خصوصی داد و فریاد کنند امروز روزی است که رسانه ها بایددر کنار دولت و مردم باشند .

خانه » اجتماعی » همه باید از طریق رسانه وفاق ملی ایجاد کنیم

به گزارش خانه خشتی ؛ سونیا پور یامین مشاور رسانه ای وزارت صنعت ،معدت و تجارت در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان های کشوردر فرهنگ سرای مس شهر سرچشمه اظهار داشت:افسوس می خورم به عنوان فرد رسانه ای ارتباط هنرمندان را با صنعت قطع می بینم .
وی بیان داشت :حوزه صنعت ما در کشور مظلوم واقع شده است ،در این دوران حساس ایا مردم حق ندارند بدانند که این مس سرچشمه با پتانسیل بالا جزو ارکان اصلی در حوزه مس جهان است مردم هنوز از پتانسیل های استان کرمان چیزی نمی دانند .
مشاور رسانه ای وزارت صنعت ،معدت و تجارت افزود :باید در حوزه اطلاع رسانی هزینه کرد این تبلیغات نیست ،امروز همه برخورد اقتصادی می کنند و میخواهند ما را از نظر اقتصادی فلج کنند ،برخورد دولت ترامپ با ما کاملا اقتصادی است .
وی عنوان داشت :ما بعد از برجام مورد تحریم قرار می گیریم ،ارتباطات مالی تغییر می یابد ما تحت فشار هستیم جو ارتباطات منفی است .
سونیا پور یامین به تاثیر فضای مجازی در مردم اشاره داشت و گفت :قیمت بنزین ما یک سوم دنیاست ،قیمت گازوئیل یک دهم دنیاست خیلی هم دولت بد عمل نکرده است اما ما از اصحاب رسانه خیلی اطلاعات عمیقمون را زیاد نمی کنیم باید از چیزی دفاع کنیم که خودمان باور داشته باشیم اگر باور نداشته باشیم چه طوری دفاع کنیم .
وی ادامه داد :دشمن همه تلاش خود را برای فج کردن اقتصاد ما به کار بسته است ،در سیاستهای پولی و نظام تجاری وبا شناسایی وابستگی ما به نفت ما را تحت فشار قرار داده است تا مردم شورش کنند دشمن به نتیجه برسد .
پور یامین عنوان داشت :امروز روزی است همه باید از طریق رسانه وفاق ملی ایجاد کنیم ،امروز روزی است که باید بخش خصوصی را بیاورید تا عرق ملی را در مردم بالا ببرید اجازه ندهید در رسانه ها بخش خصوصی داد و فریاد کنند امروز روزی است که رسانه ها بایددر کنار دولت و مردم باشند .
وی تاکید داشت :ما وارد برهه حساس شدیم ،کشوری چون ژاپن با همکاری مردم و فناوری خود به یکی از پیشگامان صنعت تبدیل می شود فرهنگ مردم ژاپن در تولید بالا، الگوی صحیح مصرف بوده است که ما این را نداریم قناعت و اعتدال در مصرف کالاهای داخلی هم از دیگر شعارهای مردم ژاپن بوده است که باعث پیشرفت انها شد .
مشاور رسانه ای وزارت صنعت ،معدت و تجارت یاد اور شد :ما اصحاب رسانه نتوانستیم عرق ملی را در مردم ایجاد کنیم ،امروز وظیفه ما در کنار هم ایجاد وفاق است ،بخش خصوصی با تمام توان به کارشان ادامه میدهند و اما ما از انها استفاده درست رسانه ای نمی کنیم .
وی ادامه داد :ما سایت های خود را به روز نمی کنیم ، در خصوص شفاف سازی و اطلاعات استانی سایت های ما شفاف و به روز نیستند ،در استانها شورای اطلاع رسانی صورت گیرد ،وظیفه صدا و سیما این است در ایجاد وفاق کمک کند نباید بی تفاوت نسبت به کشور باشیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان