مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

روابط عمومی ها بایستی در فرایند نتیجه گیری مدیران سهم داشته باشد

  • شناسه خبر: 144095
روابط عمومی ها بایستی در فرایند نتیجه گیری مدیران سهم داشته باشد

مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یک روابط عمومی نباید بگذارد لحظات آخر تنها نتیجه گیری ها را منعکس کند بلکه بایستی در فرایند نتیجه گیری های مدیران سهم داشته باشد.

خانه » آخرین اخبار » روابط عمومی ها بایستی در فرایند نتیجه گیری مدیران سهم داشته باشد

به گزارش خانه خشتی ، فرزاد خلفی در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کشور که امروز به میزبانی مجتمع مس سرچشمه در فرهنگسرای مس شهر سرچشمه برگزار شد با اشاره به عنوان سال جدید “حمایت از کالای ایرانی ” اظهار داشت: امسال مسئولیت ما سنگین تر است ما باید کمک کنیم از ظرفیت های بخش خصوصی در این راستا استفاده بهینه داشته باشیم.

وی افزود: علیرغم همه مشکلات و آسیب هایی که در حوزه روابط عمومی وجود دارد از جمله منابع مالی و انسانی باید کمک کنیم و روابط عمومی ها و مجموعه ارتباطات در سال پیش رو با مشارکت بخش خصوصی پیش روند.

خلفی گفت: تجربه موفق اقتصاد دنیا نشان داده است اقتصادهای دولتی اقتصادهای ناکارآمد هستند امروز در دنیا دولت سه وظیفه  تامین امنیت ، نظارت و خدمات عمومی را دارد اقتصاد باید در بخش خصوصی باشد هرچه این بخش قوی تر شود تولید و ثروت بیشتری داشته باشد و از ان طرف مالیات بیشتری به دولت می دهد  و دولت آن را در قالب خدمات عمومی ارائه می کند.

وی افزود: نتیجه خدمات عمومی رفاه اجتماعی و نتیجه این مهم رضایتمندی جامعه است و تامین کننده امنیت عمومی است.

خلفی بیان داشت: امروز اگر کرمان در خوردرو سازی موفق است و گل گهر سیرجان و مس سرچشمه نگین توسعه استان کرمان هستن اینها توسط بخش خصوصی اداره می شوند.

مشاورز وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: روابط عمومی ها جدا از انکه علم ارتباطات را می دانند باید نگاه فرآیندی به مجموعه داشته باشیم درک و اطلاعات خود را نسبت به حوزه صنعت و معدن بالا ببریم فرایند کار را همیشه رصد کنیم تا در نظام تصمیم سازی مدیران نقش داشته باشیم.

وی افزود: یک روابط عمومی نباید بگذارد لحظات آخر تنها نتیجه گیری ها را منعکس کند بلکه بایستی در فرایند نتیجه گیری های مدیران سهم داشته باشد.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان