رئیس سابق پژوهشکده تحقیقات پسته رفسنجان مطرح کرد :

اگر دیدگاه خود را عوض کنیم مشکلات کشاورزی حل خواهد شد

  • شناسه خبر: 143754
اگر دیدگاه خود را عوض کنیم مشکلات کشاورزی حل خواهد شد

امان الله جوانشاه گفت : برای حل مشکلات باید دیدگاه و نگاه خود را تغییر دهیم اگر نگاه عوض شود مشکلات حل خواهد شد.

خانه » اجتماعی » اگر دیدگاه خود را عوض کنیم مشکلات کشاورزی حل خواهد شد

به گزارش خانه خشتی ؛ امان الله جوانشاه در جلسه تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده تحقیقات پسته رفسنجان  اظهار داشت :دوران مدیریت من در دو دوره اول و دوم خلاصه می شود که در دوره اول جوانتر ، پر انرژی و کم تجربه بودم در ان زمان تمام دلگرمی من این بود که موسسه را مطرح کنم .

وی بیان داشت :در سیستم مدیریتم حق را فدای افراد کردم بعدا فهمیدم این کار اشتباه بوده چراکه اگر افراد رشد پیدا کنند موسسه هم رشد پیدا خواهد کرد .

جوانشاه افزود :در دوره دوم مدیریت خود سعی کردم سیستم را اصلاح کنم زمانی من وارد سیستم شدم که ۴۰ میلیون تومان بدهی کارگران بود ،هزینه فروش پسته به خزانه نرفته بود ،پول سم و کود پرداخت نشده بود اولین کاری که انجام دادیم این بود که ایستگاه ها را به بخش خصوصی با هزینه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان واگذار کردیم این کار باعث شد ایستگاه ها در رقابت بیفتند هرینه به ۶۰۰ میلیون تومان رسید .

وی تصریح کرد : کار اساسی که ما انجام دادیم این بود که طرح های تحقیقاتی رابه سمت بخش خصوصی بردیم تا این بخش بتوانند هزینه های ان را پرداخت کنند ۴۵۹ میلیون تومان قرارداد با بخش خصوصی بستیم .

امان الله جوانشاه با بیان اینکه در صنعت پسته ۴ مشکل اساسی داریم که هنوز حل نشده است گفت :تغییرات جویی و مشکل بحران اب اساسی ترین مسائلی هستند که هنوز حل نشده است و باعث شده به باغات پسته خسارات زیادی بزند .

وی تاکید داشت :در بحث تغذیه ای باغات پسته هنوز نتوانستیم سیستم تغذیه ای درستی در باغات ایجادکنیم هنوز با روشهای سنتی و قدیمی می خواهیم این مشکل را حل کنیم .

جوانشاه یاداور شد :برای حل مشکلات باید دیدگاه و نگاه خود را تغییر دهیم اگر نگاه عوض شود مشکلات حل خواهد شد .

وی ادامه داد :باید بروی ابیاری زیر سطحی کم فشار کار شود و مشکلات این حوزه را حل کرد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان