کارگران نمونه رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

  • شناسه خبر: 143710
کارگران نمونه رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر ، از کارگران نمونه شهرستان رفسنجان با حضور مسئولین تجلیل بعمل آمد.

خانه » رفسنجان » کارگران نمونه رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار ، نماینده، مدیر مس سرچشمه رفسنجان و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولین شهرستان همایش بزرگداشت روز کار و کارگری در تالار علقمه شهر رفسنجان برگزار شد و از ۱۰۰ کارگر نمونه این شهرستان تقدیر بعمل آمد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه در این آیین با اشاره به ارزش و اهمیت شغل کارگری اظهار داشت: کارگران مناعت طبع دارند و با مشکلات می سازند.

وی افزود: به سفارش اسلام کارفرما می بایست از انچه می خورد و می پوشد به کارگر هم اعطا کند، اسلام برای کارگر ارزش ویژه قائل شده است.

رمضانی پور گفت: کارگر هم وظیفه دارد نسبت به کار و کارفرما وجدان داشته باشد و کار را از خود بداندبرای تولید بیشتر تلاش کند و برای حفظ آن بکوشد.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: مجموعه مس سرچشمه و سایر مجموعه در شهرستان به همت مسئولین دلشان می خواهد کاری برای جوانان این شهرستان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی ضرورت دارد تا با وجدان کاری برای تولید محصولات با کیفیت و فرهنگ سازی برای استفاده از تولید داخلی قدم برداریم و این مهم حمایت دولت و مجلس را نیز می طلبد.

لازم به ذکر است که مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان رفسنجان با اجرای هیات ورزشهای باستانی شهرستان رفسنجان و ورزشکارانه زورخانه امام علی(ع) این شهر همراه بود و استقرار اتوبوس اهدای خون نیز از حاشیه های این مراسم بود.

   

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان