با حضور مسئولین صورت گرفت؛

افتتاح دفتر جدید کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 143701
افتتاح دفتر جدید کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان + عکس

دفتر جدید کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح دفتر جدید کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان + عکس

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز دفتر جدید کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان واقع در خیابان نواب صفوی ۱۲ با حضور اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین افتتاح شد.

عباس اسماعیلی رئیس این دفتر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: کانون بازنشستگان تامین اجتماعی رفسنجان اولین کانون شهرستانی کشور بعد از مرکز کرمان در سال ۸۶ تشکیل شد و به ثبت رسید.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی شهر رفسنجان، بیش از ۳ هزار بازنشسته در شهر سرچشمه، بیش از هزار نفر کشکوئیه و بیش از ۴۰۰ بازنشسته منطقه نوق تحت پوشش این کانون قرار دارند و خدماتی از جمله بیمه تکمیلی، بیمه عمر، صدور وام، برگزاری سفرهای زیارتی و … به انان ارائه می شود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: مجموعه مس سرچشمه زیر مجموعه رفسجان قرار دارد کلیه بازنسشتگان این مجموعه که در ۸۰ شهر کشور ساکن هستند  نیز از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان خدمات میگیرند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهدی برخورداری پور

    سلام. میخاستم ببینم اگر که کسی بازنشسته تامین اجتماعی از شرکت ارفع شده آیا فقط همان سنواتی که هر ماه به او دادن کافیه یا باید به روز حسابش کنند وشرکت بدهکار میباشد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان