با حضور استاندار ؛

همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر استان کرمان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 143537
همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر استان کرمان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر استان کرمان با حضور استاندار و جمعی از مسئولین به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر استان کرمان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، عصر روز گذشته همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر استان کرمان با حضور رزم حسینی استاندار و جمعی از مدیران کل استانداری و مسئولین رفسنجان در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.

علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به استاندار و مسئولین حاضردر جلسه اظهار داشت :رفسنجان زادگاه یادگار و همراهان امام (ره) و زادگاه بیش از ۹۶۰ شهید گلگون کفن می باشد .

وی بیان داشت :ما در رفسنجان براساس توصیه های استاندار و ابتکار و خلاقیتهایی که ایشان در خصوص توسعه استان مکرر بران تاکید داشته است عمل کردیم و  در پرتو منش وی خوشبختانه همدلی بسیار خوبی بین مسئولین شهرستان بخصوص در میان اعضای مثلث ستاد توسعه اقتصادی ، نماینده ، امام جمعه و اعضای شورای شهربه وجود امده است و با جدیت تمام برنامه های ایشان را  در سطح شهرستان دنبال می کنیم .

فرماندار تصریح کرد :افتتاحات و کلنگ زنیهای که از سوم تا هشتم اردیبهشت توسط استاندار در رفسنجان بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می باشد نمونه بارز همدلی در شهرستان است .

علیار اسکندری افزود :۱۸۰ میلیارد تومان پروژه در دست اقدام داریم  خوشبختانه اقتصاد مقاومتی در شهرستان با همت همه مسئولین و راهنمایی استاندار شتاب خیلی خوبی  هم در بحث عمران شهری و هم در بحث عمران روستایی صورت گرفته است .

وی عنوان داشت :در طول دوران دولت تدبیرو امید فقط در بحث اسفالت روستایی ۲ میلیون ۳۵۲ هزار متر مربع اسفالت اجرا شده است که با اجرا و پیگیرهای نماینده رفسنجان طی سه ماه اینده در روستاها ۵۰۰ هزار متر مربع اسفالت دیگر در راستای خدمت رسانی به مردم ارائه می شود .

فرماندار به طرح های اجتماعی اشاره داشت و گفت :بعد از طرح تحول سلامت از سال ۹۳ ،برای اولین بار در رفسنجان و برای دومین بار در استان ما مجمع سلامت داشتیم  که این طرح با طرح تحول سلامت فرق فاحشی دارد این  طرح با کمک مردم از دورترین نقاط روستایی تا مرکز شهرها  اغاز می شود ،مجمع سلامت شهرستان  در دهم تیرماه که اجتماع مجمع سلامت کشور تشکیل می شود با حضور استاندار شروع به کار خواهد کرد .

وی ادامه داد :با مطالعاتی که در بحث زلزله انجام دادیم برای اولین بار رفسنجان در کشور دارای ۸۵ خانه هلال شده است که این می تواند برای نقاط دیگر استان پایلوت باشد .

اسکندری نسب به مرمت خانه حاج اقا اشاره داشت و تاکید کرد :امسال در ایام عید نوروز بیش از ۱۴۲ هزار نفر در مجموعه گردشگری از جاذبه های طبیعی رفسنجان بازدید کردند و بسیاری از جاذبه های شهرستان مانند تپه های ماسه بادی صفائیه ، دریاچه شور نوق واودرج و… به واسطه خانه حاج اقاعلی به کشور معرفی شده اند  .

وی یاداور شد :امسال بازدید از خانه حاج اقا علی ۷۰ درصد وبازدید از جاذبه های طبیعی ۵۰ درصد افزایش داشته است این موفقیت ها در راستای ستاد مثلث توسعه و توصیه های استاندار صورت گرفته است .

فرماندار خاطرنشان کرد :امید و اعتماد در دولت تدبیر و امید مخصوصا در ستاد مثلث توسعه اقتصادی استان نقش مهمی داشته است امید داریم با امید و اعتماد در راه توسعه استان قدم برداریم .

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان