امام جمعه رفسنجان در دیدار با نمایندگان کارگران عنوان کرد:

افزایش حقوق ها کمر کارگر و کارفرما را می شکند

  • شناسه خبر: 143508
افزایش حقوق ها کمر کارگر و کارفرما را می شکند

امام جمعه رفسنجان گفت: افزایش حقوق ها کمر کارگر و کارفرما را می شکند چه بسا می تواند تدبیری صورت گیرد که این افزایش حقوق ها نباشد و هم کاهش نیازهای کارگر رقم بخورد.

خانه » اقتصادی » افزایش حقوق ها کمر کارگر و کارفرما را می شکند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در دیدار جمعی از نمایندگان جامعه کارگری شهرستان رفسنجان با وی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با تبریک این روز به کارگران زحمت کش اظهار داشت: افزایش حقوق ها کمر کارگر و کارفرما را می شکند چه بسا می تواند تدبیری صورت گیرد که این افزایش حقوق ها نباشد و هم کاهش نیازهای کارگر رقم بخورد.

وی افزود: می تواند یارانه ای به سرمایه گذاران تعلق گیرد تا چرخ سرمایه انها بچرخد و تولید ثروت برای جامعه نیز داشته باشد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: امروز شاید برخی مجموعه ها از افزایش حقوق ها خوشحال باشند اما ریزش نیروها تمامی این شادی را از بین می برد، تعطیل شدن کار به زیان کارگر و جامعه است.

وی تصریح کرد: دنبال طرفدار افزایش حقوق بالاتری بود، شاید مجموعه های بزرگ مشکلی نداشته باشند اما واحدهای کوچک که افزایش درآمدی ندارند و افزایش پرداخت دارند اینها نابود شدنی هستند.

امام جمعه رفسنجان گفت: حفظ وضع موجود کارگری مشکل شده است، اشتغال واقعی این است که مرد خجالت زده زن و فرزند نشود، کار سنگین کشور بر روی دوش کارگر است و نباید با او بازی شود.

وی افزود: بالابردن سطح دریافت کارگر باید متوازن و با برنامه باشد تا نابود کردن آن واحد را به دنبال نداشته باشد.

رمضانی پور گفت: امروز روز جهانی کار نیز هست کار متعلق به کارفرما و سرمایه گذار است و بایستی بچرخدو همه باید در این زمینه کمک کنیم، طبیعی است که هوای کارگر را باید بیشتر داشته باشیم.

وی بیان داشت: لازم است تسهیلات ارزان در اختیار کارفرما قرار داده شودنه با سودهای کلان ، دولت و مجلس در این زمینه ورود پیدا کند از شعار بیرون آیند و در عمل کاری انجام دهند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان