فرماندار رفسنجان در دیدار با نمایندگان کارگران عنوان کرد:

قشر کارگر سنگ زیرین مشکلات جامعه است

  • شناسه خبر: 143504
قشر کارگر سنگ زیرین مشکلات جامعه است

فرماندار رفسنجان گفت: جامعه کارگری جامعه ای شریف ، کم توقع و زحمت کش و سنگ زیرین مشکلات جامعه بوده است، تولید کشور را سعی و تلاش کارگر سر پا نگه می دارد و اگر کارگر نباشد چرخ تولیدات جامعه بر زمین می ماند.

خانه » اقتصادی » قشر کارگر سنگ زیرین مشکلات جامعه است

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب صبح امروز در دیدار جمعی از نمایندگان جامعه کارگری شهرستان رفسنجان با وی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: جامعه کارگری جامعه ای شریف ، کم توقع و زحمت کش و سنگ زیرین مشکلات جامعه بوده است، تولید کشور را سعی و تلاش کارگر سر پا نگه می دارد و اگر کارگر نباشد چرخ تولیدات جامعه بر زمین می ماند.

وی با اشاره به دغدغه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رونق اقتصاد کشور و تعیین عنوان سال به نام حمایت از کالای ایرانی افزود: چشم امید رهبری به کار کارگران و تولیدکنندگان است درست است که سرمایه نقش کلیدی ایفا می کند اما اگر کارگر با دقت عمل نکند نمی توان گره ای از کارگاه گشود.

اسکندری با اشاره به نقش و جایگاه کارگر در احادیث و روایات خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم به همت کارگران خلقه ای که استعمار در بخش تولید بر کشور زده است را باز کنیم می توانیم سربلند بیرون آییم و پیروز شویم.

فرماندار رفسنجان گفت: در این شهرستان نیز اقداماتی در این راستا صورت گرفته است از جمله آنکه با توافق های صورت گرفته مس سرچشمه موظف به خرید کالاهای خود از رفسنجان شده است و تاکید کردیم تا کالایی در این شهر تولید می شود از جایی دیگر تامین نشود.

وی افزود: تمامی صنایع جانبی مس بایستی از رفسنجان تهیه شود و حتی به دنبال ایجاد صنایع تولید آجر نسوز و آهک صنعتی هستیم؛ اینها ایجاد شغل و سرمایه گذاری برای مردم رفسنجان خواهد بود.

اسکندری با بیان اینکه قریب به ۱۰ کارگر استان متعلق به شهرستان رفسنجان است اظهار داشت: با پیگیری های نماینده مردم رفسنجان به زودی کلنگ کلینیک تامین اجتماعی رد این شهر زده خواهد شد.

وی تصریح کرد: رفسنجان به واسطه تک محصولی بودن طی دو سال اخیر وضعیت مناسبی نخواهد داشت که با هماهنگی کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال اجرای برنامه هایی هستیم تا جامعه کشاورزی بتواند روی پای خود بایستد.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان